//
کدخبر: ۳۵۰۴۰۵ //

پیش بینی قیمت طلا و سکه

قیمت انواع سکه در بازار طلا تحت تاثیر تعطیلی بازار جهانی طلا و افزایش قیمت دلار در بازار آزاد نوساناتی را تجربه می‌کند. به‌طوریکه قیمت سکه امامی ١۶٠ هزار تومان افزایش و قیمت ربع سکه کاهش قابل توجهی یافته است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که بازار جهانی تعطیل است و آخرین قیمت اونس جهانی با اندکی کاهش معادل ١٨٨٣ دلار و ۴٠ سنت ثبت شده، از طرفی قیمت دلار در حال پیشروی در کانال ٢٨ هزار تومان است و در نیمه کانال مذکور معامله می‌شود، در نتیجه شرایط شاهد نوسانات قیمتی در بازار طلا و سکه هستیم، به‌گونه‌ای که با افزایش حدود ٢٠٠ هزار تومانی قیمت سکه امامی و افزایش ٩٠ هزار تومانی نیم سکه روبرو هستیم. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ٣٧٣ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز پنجشنبه با قیمت ۱۳میلیون و ٢١٠ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ١۶٠ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ٣٩٠ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز پنجشنبه هفته گذشته، ۷میلیون و ٣٠٠ هزارتومان بود که با افزایش نزدیک به ٩٠ هزار تومان قیمت روبرو بوده است

 

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ٣٧٠ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان، افزایش قیمت ٧٠ هزار تومانی داشته است.

 
 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ٧١٠ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان افرایش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ٧٠٩ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۵۶ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ٢٠١ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک. میلیون و ١۴٩ هزار تومان حباب دارد.

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر در رابطه با روند بازار پس از امروز در گفتگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: تجربه از گذشته تاکنون نشان داده همیشه در ماه مبارک رمضان رکود در بازار وجود داشته است. انتظار می‌رود بعد از ماه رمضان آرامش نسبی به بازار برگردد و تقاضا و داد و ستد در صنعت طلا افزایش پیدا کند.

وی در ادامه افزود: طی دوسال گذشته در بازار طلا و سکه آرامشی که باید حاکم نبوده اما در سال جاری به‌نظر می‌رسد این آرامش به بازار بازگشته و انتظار می‌رود به‌دنبال ثبات در بازار ارز و باتوجه به نرخ اونس جهانی و همچنین عملکرد بانک مرکزی رونق به بازار بازگردد. البته باید این نکته را در نظر داشت که در رابطه با سکه بنا به نسبت عرضه و تقاضا گاه نوساناتی مشاهده می‌شود که در صورت عدم تامین تقاضا با افزایش قیمت انواع سکه روبرو خواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان