//
کدخبر: ۳۴۱۱۷۲ //

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۸بهمن

با کاهش قیمت دلار آزاد و همچنین ثبات اونس جهانی، قیمت طلا و سکه امروز در بازار کاهش یافت و سکه به کانال ۱۱هزارتومان بازگشت.

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۸بهمن
به گزارش فرتاک نیوز،

بازار طلا و سکه از ابتدای هفته نوسانات شدیدی را تجربه کرد. دلیل اصلی افزایش قیمت‌ها در این بازار نیز، بالارفتن قیمت اونس جهانی به دنبال منازعات میان اوکراین و روسیه بود.

 

اما پس از تعطیلات آخر هفته بازارهای جهانی و به دنبال ثبات قیمت اونس جهانی و همچنین کاهش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت طلا و سکه نیز اندکی کاهش یافت.

به این ترتیب و در این ساعت از معاملات، هر سکه امامی با قیمت ۱۱میلیون و ۹۸۷هزارتومان معامله می‌شود.

 

سکه تمام

 
 

روز گذشته آخرین قیمت این سکه، ۱۲میلیون و ۹۰هزارتومان بود؛ بنابراین در معاملات امروز عصر حدود ۱۰۰هزارتومان کاهش را نشان می‌دهد.

سکه تمام2

نیم سکه نیز ۶میلیون و ۷۷۵هزارتومان قیمت خورده است. این درحالیست که آخرین قیمت معاملاتی این سکه در روز گذشته، ۶میلیون و ۸۰۰هزارتومان بود و در معاملات امروز، ۲۵هزارتومان کاهش را نشان می‌دهد.

نیم سکه

همچنین ربع سکه با کاهش ۶هزارتومانی به قیمت ۳میلیون و ۷۹۴هزارتومان رسیده است.

ربع سکه

قیمت هر سکه یک گرمی نیز در بازار، ۲میلیون و ۳۱۵هزارتومان اعلام شده است.

سکه گرمی

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه نسبت به روز گذشته و همچنین نسبت به صبح اندکی کاهش یافته است. به این ترتیب هر سکه امامی، ۳۳۰هزارتومان، نیم سکه ۹۳۵هزارتومان، ربع سکه، ۸۷۲هزارتومان و همچنین هر سکه یک گرمی، ۸۵۰هزارتومان حباب دارد.

بازار طلا و سکه داخل بیش از هر چیز تحت تاثیر قیمت ارز و اخبار سیاسی و پس از آن اونس جهانی طلا است. طی هفته گذشته با نوسان و بالارفتن این دوعامل شاهد افزایش قیمت طلا و سکه و همچنین حباب انواع سکه بودیم، اما با آرام گرفتن اونس جهانی و عقب‌نشینی آن و همچنین کاهش قیمت ارز در بازار آزاد با امیدواری به دستیابی به توافق، قیمت طلا و سکه نیز اندکی کاهش یافت. حال باید دید در روزهای آتی، اونس جهانی به کدام سو می‌رود و همچنین روند پیشرفت مذاکرات به گونه‌ای خواهد بود که با کاهشی شدن دلار، بر بازار طلا و سکه نیز اثر گذارد؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۱۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان