//
کدخبر: ۳۴۴۱۱۰ //

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۵ اسفند/ افزایش چشم گیر حباب سکه

بازار طلا و سکه امروز همانند دیروز روند مشخصی را نداشت؛ در حالی که سکه تمام با کاهش قیمت همراه بود اما سایر سکه ها افزایش قیمت را ثبت کردند. نگاهی به عوامل اثرگذار در بازار طلا نشان می دهد که هر چند دلار امروز پر نوسان بود اما تغییر محسوسی نسبت به دیروز نکرد. همچنین انس جهانی با کاهش بیش از ۳۵ دلاری به ۱۹۱۹ دلار رسیده است. بنابراین افزایش تقاضای در رفتار امروز بازار بیش ترین نقش را داشته است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۵ اسفند/ افزایش چشم گیر حباب سکه
به گزارش فرتاک نیوز،

 تغییرات امروز دلار و انس جهانی به عنوان دو عامل اصلی در تعیین قیمت طلا و سکه حکم به افزایش قیمت ها نمی دادند. دلار هر چند پر نوسان بود اما تغییر قیمت قابل توجهی را نداشت. انس جهانی نیز با کاهش بیش از ۳۵ دلار به سطح ۱۹۱۹ دلار رسید. با این وجود به جز سکه تمام، سایر سکه ها افزایش قیمت را ثبت کردند. این موضوع با توجه به افزایش حباب سکه، ناشی از افزایش تقاضا در بازار سکه و طلا است.

 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات با قیمت ۱۲میلیون و ۴۵۰هزارتومان معامله می‌شود. در آخرین معاملات روز گذشته سکه امامی ۱۲میلیون و ۵۴۴ هزار تومان قیمت خورده بود که در معاملات امروز کاهش ۱۰۰هزارتومانی را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز ۷میلیون و ۳۷۰هزارتومان قیمت خورده است که افزایش ۲۰هزارتومانی را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. روز گذشته این سکه با قیمت ۷میلیون و ۳۵۰هزارتومان معامله می‌شد.

 

همچنین ربع سکه با قیمت ۴میلیون و ۲۰۰هزارتومان معامله می‌شود. روز گذشته قیمت ربع سکه ۴میلیون و ۱۵۰هزارتومان بود که ۵۰هزارتومان کاهش قیمت را نشان می‌دهد.

 
 

هر سکه یک گرمی نیز ۲میلیون و ۴۴۳هزارتومان قیمت خورده است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه روز گذشته، ۲میلیون و ۴۴۵هزارتومان بود.

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه امروز افزایش چشمگیری را تجربه کرد. به این ترتیب سکه امامی ۴۸۵هزارتومان، نیم سکه یک میلیون و ۳۸۸هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۲۰۰هزارتومان و سکه یک گرمی، ۹۶۹هزارتومان حباب دارد.

با وجود افت قیمتی اونس جهانی اما طلا و سکه در بازار داخل که به دنبال این شاخص جهانی طی روزهای گذشته افزایشی شدند، کاهش قیمتی را تجربه نکردند. تنها سکه امامی۱۰۰هزارتومان کاهش قیمت داشت. دلیل این موضوع یکی بالا رفتن قیمت دلار در معاملات امروز و همچنین افزایش تقاضا برای طلا با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال است.  افزایش بیش از ۳۰۰هزارتومانی حباب سکه امامی نیز ردپای افزایش تقاضا در بازار را به ما نشان می‌دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۱۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان