//
کدخبر: ۲۹۹۲۴۰ //

سه خبر تأمین اجتماعی برای بیماران؛جزئیات درمان رایگان

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: هزینه درمان بیمه‌شدگانی که ساکن شهرهای فاقد بیمارستان این سازمان هستند رایگان خواهد بود، علاوه بر این درمان بیماران بالای 65 سال دارای رابطه بیماری با این سازمان نیز بدون هزینه خواهد بود.


سه خبر تأمین اجتماعی برای بیماران؛جزئیات درمان رایگان
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی سه خبر برای بیمه‌شدگان اعلام کرد که هدف آن کاهش هزینه درمانی بیماران زیر چتر بیمه این سازمان است.

خبر نخست: درمان رایگان ساکنان برخی شهرها

در تمامی شهرهای فاقد بیمارستان تأمین اجتماعی ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان این سازمان در بیمارستان‌های دولتی رایگان خواهد بود.

مصطفی سالاری اظهار داشت: یکی از تصمیم‌های قطعی ما در حوزه درمان این است که در هر شهرستانی که بیمارستان نداریم، درمان بیماران در بیمارستان‌های دولتی رایگان باشد

خبر دوم: رایگان شدن درمان 65 سال به بالا

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصمیم دیگر این سازمان را برای افراد بالای 65 سال عنوان و اظهار کرد: در شهرهایی که بیمارستان داریم، برای افراد بالای ۶۵ سال در بیمارستان‌های دولتی رایگان خواهد بود. وی اضافه کرد: این کارها هزینه‌های درمان مردم را به‌طورجدی کاهش می‌دهد.

خبر سوم: پوشش کامل پروتزها و لوازم جراحی

خبر سوم مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره برخی ملزومات درمانی و هزینه‌های بیماری مزمن و صعب‌العلاج بود.او گفت: پروتزها و لوازم جراحی در بیمارستان‌های دولتی با هر کیفیت و قیمتی که مصرف شود، به‌طور کامل پرداخت می‌شود. درباره درمانگاه‌ها نیز کار مشابهی در حال انجام است اما هنوز قطعی نشده است.همچنین برای بیماران مزمن و صعب‌العلاج با تشکیل پرونده در تأمین اجتماعی هزینه داروها کامل پرداخت می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۲۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان