//
کدخبر: ۱۸۱۶۸۵ //

معاون وزیر ورزش: دولت متعهد به پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج است

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت متعهد به پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان است.

معاون وزیر ورزش: دولت متعهد به پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد مهدی تندگویان عصر شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: در سطح کشور ۲۵ میلیون نفر جوان داریم که باید دغدغه‌های آنها را مورد توجه قرار دهیم.

وی یکی از اولویت‌های مهم را رفع مشکلات اشتغال جوانان دانست و اضافه کرد: امسال با افزایش دو برابری وام ازدواج، دولت متعهد پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پرداخت ۱۵۰ هزار میلیارد ریال وام ازدواج در سال گذشته بیان کرد: پای تعهد خود هستیم، پرداخت وام ازدواج به روز است و کسی در نوبت نیست.

وی از پرداخت مطالبات جوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: با افزایش بیشتر تسهیلات ازدواج موافق نیستیم چرا که با افزایش سقف کنونی مشخص نیست دولت باید تا کجا پیش برود. با رفع مشکل اشتغال و مسکن شاهد کاهش دغدغه جوانان خواهیم بود.

تندگویان از پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع فنی و اعتباری برای توسعه اشتغال خبر داد و تصریح کرد: با تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان با جهاد دانشگاهی مهارت‌های شغلی و زندگی با استفاده از ظرفیت خانه‌های جوان در استان‌ها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به مخالفت وزارت ورزش و جوانان با هر گونه سلب آزادی مشروع و قانونی از جوانان بیان کرد: برای برخی کنسرت‌های فرایند قانونی و مجوز لازم دریافت می‌شود و نباید مانعی برای آن ایجاد شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان