//
کدخبر: ۴۴۸۲۴۳ //
عبدالرضا مصری:

شأن‌ و اقتدار کرمانشاه را باز‌هم در سطح ملی حفظ می‌کنم

عبدالرضا مصری نائب رئیس و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع دانشگاهیان و کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شأن‌و اقتدار کرمانشاه را باز‌هم در سطح ملی حفظ می‌کنم.


 شأن‌ و اقتدار کرمانشاه را باز‌هم در سطح ملی حفظ می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع دانشگاهیان و کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: هر چند وضعیت اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه مردم را دل‌آزرده کرده است اما غیر از موضوع اقتصادی در هیچ زمینه‌ دیگری از کشورهای پیشرفته عقب نیستیم.
وی افزود: هر فرد در هر جایگاهی دوست دارد خدمتش مورد قبول مردم واقع شود در مورد مجلس و حاکمیت هم این موضوع صدق می‌کند اما اشکالاتی در این زمینه ایجاد شده که باید آن را پیدا و درمان کرد.
مصری اضافه کرد: دشمن کارهای بسیاری انجام می‌دهد که در تشخیص کامل مشکلات کشور خلل ایجاد نماید و در این زمینه اول باید مسائل عیب‌یابی شود تا درمانی حاصل گردد.

IMG_20240228_215842_873
وی اشاره‌ای به دو درآمد کشور شامل مالیات و نفت داشت و گفت: باید تمامی هزینه‌های کشور از طریق این درآمدها تامین شود اگر امروز توانایی ما کمتر از قبل شده به دلیل اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای است که بر کشور و‌مردم تحمیل شده است.
داوطلب حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه یادآور شد: ما از ثروتمند‌ترین کشورهای دنیا هستیم و دارای ذخائر غنی نفتی، گازی، مس و... هستیم اما تحریم مانع فروش و صادرات ذخائر ماست و دشمنان نیز قصد دارند با اعمال این تحریم‌ها مردم را نسبت به نظام بدبین نمایند.
وی اذعان داشت: با اطمینان خاطر می‌گویم آمریکا جایگاه قبلی خود را در منطقه ندارد و برای رسیدگی به مشکلات خاورمیانه نیازمند حضور ایران در منطقه است.
مصری افزود: اگر آمریکا ۴۷ پایگاه در کشورهای منطقه ساخته است بیمی نداریم. ما در ایران برای هر پایگاه ابزاری بازدارندگی داریم و آمریکا برای جلوگیری از شکست در منطقه هرگز وارد جنگ با ایران نمی‌شود.
وی سه عنصر مهم در مذاکره را قدرت‌بازدارندگی، داشتن چرخه کامل هسته‌ای و قدرت پشتوانه مردمی عنوان کرد و گفت: انتخابات در همه کشورهایی که اختیاری است به عنوان پشتوانه دولت‌ها محسوب می‌شود برای افزایش پشتوانه مردمی و حفظ و افزایش امنیت و اقتدار در مذاکره باید مشارکت بیشتر باشد.
وی خاطر نشان کرد: در تمامی عرصه‌هایی که مردم پشتیبان ما بوده‌اند همواره موفق بوده‌ایم اگر مشارکت بالایی داشته باشیم در پای میز مذاکره نیز موفق خواهیم شد امروز قدرت مذاکره به حضور مردم در انتخابات است با حضور خود در انتخابات کاری کنید دشمن عقب نشینی کند.
مصری افزود: امروز کشور در حوزه پزشکی، پیشرفت‌های بیشماری دارد از روزی که به این پیروز‌ی‌ها رسیده‌ایم دست آمریکایی‌ها از ایران اسلامی کوتاه شده و منافع خود را در کشور ما از دست داده‌اند

IMG_20240228_215903_334
وی یادآور شد: هر جا و در هر سمتی که خدمت کرده‌ام مدیون و مرهون عنایت مردم کرمانشاه بوده‌ام و پس از این هم مدیون آنها خواهم بود، هر قدمی برداشته‌ام متعلق به مردمی بوده که به من رای داده‌اند من از رای آنها پاسداری کرده‌ام و سعی کردم شأن‌و اقتدار کرمانشاه را در عرصه ملی حفظ نمایم و در صورت انتخاب در این دوره نیز تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار خواهم‌گرفت.
خبرنگار:طیبه دولت آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۲۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان