//
کدخبر: ۴۴۷۸۶۴ //
فرمانده هوانیروز کرمانشاه:

صرف هزینه در حوزه ورزش برای ساختن آینده روشن به منزله پس‌انداز است

فرمانده هوانیروز کرمانشاه در آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات فوتبال "یادواره شهدای ارتش و هوانیروز کرمانشاه" گفت: صرف هزینه در حوزه ورزش برای ساختن آینده روشن به منزله پس‌انداز است.


 صرف هزینه در حوزه ورزش برای ساختن آینده روشن به منزله پس‌انداز است
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر سرتیپ دوم ستاد "رحیم عینی" فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه در آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات فوتبال یادواره شهدای ارتش و هوانیروز کرمانشاه با تبریک‌ نیمه شعبان و میلاد امام عصر(عج) اظهار کرد: پرداخت هزینه در ورزش و پرورش نیروهای جوان برای ساختن آینده‌ای روشن به منزله پس‌انداز است.

bb3a7e22-f26a-4d35-b52e-80993af3646c

68c10713-4c78-4158-a669-cdbe1945240b
وی هدف از نامگذاری این دوره از مسابقات با نام یادواره شهدای ارتش و هوانیروز کرمانشاه را تاسی و الگو‌برداری از رفتار و منش این قهرمانان جبهه و جنگ عنوان کرد و گفت: امروز به برکت خون این شهدای گرانقدر شاهد عزت، اقتدار و امنیت در ایران اسلامی هستیم.
فرمانده هوانیروز کرمانشاه در گوشه‌ دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه استان کرمانشاه با پیشینه قوی از دیرباز تاکنون مهد پهلوانان و قهرمانانی بوده که نامشان در تاریخ ثبت شده است افزود: حضور ۱۶۰ نفر از بازیکنان، مربیان و همراهان تیم‌های فوتبال نونهالان از شهرستان‌های همدان، سنندج، کامیاران و جوانرود در کرمانشاه باشکوه بود.
وی بیان داشت: با‌توجه به نیاز جامعه امروز در پرورش جوانان مستعد و نخبه، سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش، توسعه و پیشرفت کشور را در پی خواهد داشت.
فرمانده هوانیروز کرمانشاه در پایان اضافه کرد: به عنوان سرباز و خادم ملت در کنار سایر همرزمانم در ارتش جمهوری اسلامی و هوانیروز همیشه قهرمان، تا آخرین قطره خون برای دفاع و پیشرفت ایران اسلامی تلاش خواهیم کرد و برای حمایت از جوانان و قهرمانان ورزشی این مرز و بوم تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان