//
کدخبر: ۴۴۶۸۶۳ //
رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت کرمانشاه:

پیشرفت استان نیازمند خرد‌گرایی، اعتماد‌ سازی و استفاده از همه ظرفیت‌هاست

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت کرمانشاه گفت: پیشرفت استان نیازمند خرد‌گرایی، اعتماد‌ سازی و استفاده از همه ظرفیت‌هاست.


 پیشرفت استان نیازمند خرد‌گرایی، اعتماد‌ سازی و استفاده از همه ظرفیت‌هاست
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت نیروهای انقلابی استان کرمانشاه با اصحاب رسانه عصر امروز(۲۹ بهمن)برگزار شد.
"رسول محمودپور" اظهار کرد: بیداری اسلامی و جبهه مقاومتی که امروز در جهان مشاهده می‌کنید به برکت حرکت مبارک امام (ره) و با تاسی به دین و انبیا الهی پایه‌گذاری شد.
وی افزود: هرچند با توجه فضای حاکم در جامعه و استان و اتفاقاتی که در کشور افتاده است مردم گله‌مندند، اما نظام و انقلاب را از آن خود می‌دانند.
محمود‌پور اشاره‌‌‌ای به آیات و احادیث قرآنی داشت و گفت: در دین مبین اسلام برای هر موضوع راهکاری وجود دارد و هیچ بن‌بستی در این دین نیست و خداوند متعال نیز در قرآن به صراحت، راه رستگاری و تغییر سرنوشت هر قومی را تصمیم‌گیری آن قوم برای خودشان دانسته است.
رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان اضافه کرد: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی برای اینکه جامعه سیاسی، در مسیر ولایت فقیه و آرمان‌های امام و شهدا ریل‌گذاری شود تشکل‌های زیادی با شدت و ضعف‌های متفاوت شکل گرفت که شورای وحدت نیروهای انقلاب نیز یکی از آنها بود.
وی اذعان داشت: شورای وحدت نیروهای انقلابی بر اساس مبانی چهار‌گانه انقلاب شامل؛ اسلام، قانون اساسی، خط و سیر امام و ولایت فقیه و شاخص‌های دوازده‌گانه ایجابی و سلبی، با اصرار برگفتمان انقلاب اسلامی و سند راهبردی گام دوم انقلاب و برای حفظ انسجام بر محور اصول و ارزش‌های انقلاب، با جلوگیری از هرگونه جناح سالاری در کشور شکل گرفت.
وی گفت: در حال حاضر در کشور حدود ۴۰ حزب و در استان کرمانشاه نیز حدود ۳۰ حزب و گروه انقلابی شکل گرفته که به عقیده همه ما، حرکت جمعی و پیشرفت در استان نیازمند خرد‌گرایی، اعتماد سازی و استفاده از همه ظرفیت‌هاست.
به گفته محمودپور تایید صلاحیت ۷۵ درصدی ثبت‌نام کنندگان حضور در انتخابات در کشور نکته مثبتی است و قصد داریم در سطح استان کرمانشاه نیز با توجه به لیست احزاب و گروهای همراهی که در دست داریم پس از نظرسنجی از بزرگان و معتمدان و مصاحبه با داوطلبان، لیستی ۱۶ نفره از این افراد تهیه نماییم و در نهایت در مصاحبه‌ای که توسط گروهی متخصص و صاحب تجربه طی چند روز آینده انجام خواهد گرفت لیستی هشت نفره از افراد منتخب برای حضور در مجلس شورای اسلامی و لیست دو نفر‌ه‌ای نیز برای حضور در مجلس خبرگان رهبری به مردم استان اعلام خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت نیروهای انقلاب استان خاطر‌نشان کرد: در معرفی این افراد هیچگونه جناح‌گرایی وجود نخواهد داشت و تنها هدف ما اعتلای نظام و انقلاب و انتخاب افرادی انقلابی و اصلح در راستای رفع مشکلات استان خواهد بود.
وی با اشاره به رعایت چهار اصل اساسی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات نیز گفت: شرکت در انتخابات در شرایطی که در نبرد جبهه حق علیه باطل قرار داریم برای هر فردی که به میهن و خاکش علاقه دارد واجب است و با توجه به سم‌پاشی‌های رسانه‌های معاند باید در این انتخابات بسیار حساس، شاهد مشارکت حداکثری باشیم.
رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه اضافه کرد: شورای وحدت نیروی‌های انقلابی استان لازمه موفقیت و رسیدن به اهداف متعالی را رسیدن به سه اصل عقلانیت، معنویت و عدالت بر محور ولایت می‌داند و در این زمینه ساز و کار این شورا دارای ساختاری مردمی است که سعی داریم از ایجاد تفرقه بین نیروهای انقلابی جلوگیری کنیم و مطالبات مردمی از جمله مهار نرخ تورم و گرانی را نیز دنبال کنیم و قطعا در فراکسیون شورای وحدت که در مجلس تشکیل می‌شود این موضوع را از تیم اقتصادی مجلس به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۸۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان