//
کدخبر: ۴۴۵۲۶۲ //
فضل‌الله رنجبر:

حاضرم بخاطر حمایت از کرمانشاه سیلی بخورم اما از حق مردم نمی‌گذرم

فضل‌اله رنجبر، داوطلب حضور در انتخابات مجلس در کرمانشاه گفت:حاضرم بخاطر حمایت از کرمانشاه سیلی بخورم اما از حق مردم نمی‌گذرم.

حاضرم بخاطر حمایت از کرمانشاه سیلی بخورم اما از حق مردم نمی‌گذرم
به گزارش فرتاک نیوز،

"فضل‌اله رنجبر" فرمانده سابق کرمانشاه و داوطلب حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز(۱۸ بهمن‌) در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه‌ها همواره در تمامی بحران‌ها و ادوار مختلف همراه، یار و یاور من بوده‌اند هرچند بضاعت و توان من کم بود و در محدوده خاص مدیریتی تلاش می‌کردم به نحو شایسته‌ای به مردم خدمت کنم اما قطعا در این مسیر قصور، کوتاهی و ناتوانی‌هایی داشتم که با هدایت و حمایت رسانه‌ها کارها در مسیر درست قرار می‌گرفت.
وی افزود: ۳۵ سال سابقه مدیریتی در استان کرمانشاه داشتم، کرمانشاهی که همه ما دوست داریم به درجات عالی‌تری از توسعه پایدار برسد، اما موانع و روش‌های اجرایی موجود باعث شده حرکت برای رسیدن به این هدف کند شود.

a6b049de-d9ec-4994-a65a-090d42c1124d
رنجبر گفت: ۳۵ سال سابقه کار که ۱۸ سال آن در کرمانشاه سپری شد، برای شناخت ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و مسائل و مشکلاتی که در این شهرستان وجود دارد مدت زمان کمی نیست.
داوطلب انتخابات مجلس در حوزه کرمانشاه اضافه کرد: با حوزه سرزمینی و جغرافیایی کرمانشاه آشنا هستم و دردها و آلام مردم را به خوبی می‌شناسم و در این زمینه بر اساس شناخت و شرایط اقتصادی سختی که بر این استان حاکم شده تصمیم گرفتم در انتخابات شرکت کنم تا با راهنمایی همه خوبان بتوانم در این شرایط سخت همانند همان روزهایی که در کنار مردم بودم وظیفه و دین خود را ادا کنم شاید در این مسیر بتوانم عملکرد بهتری نسبت به دیگران داشته باشم.
وی عنوان کرد: بارها در خلوتم برای دردها، مشکلات و پروژه‌های نیمه تمامی که می‌توانست با قدرت هم‌افزایی و همت عالی به نتیجه برسد گریستم، متاسفانه هنوز هم برای این پروژه‌های ناتمام و بر زمین مانده که به ثمر نرسیده نگران و ناراحتم.
به گفته رنجبر خبرنگاران افرادی هستند که همواره در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی اثرگذار بوده و هستند و خوشحالم امروز در جمع شما هستم که از سر دلسوزی قدم بر چشمان من گذاشته‌اید‌ و می‌دانم برای شما مهم نیست چه کسی انتخاب می‌شود و این آینده کرمانشاه و کرمانشاهی است که برای شما اهمیت دارد.
وی گفت: با این نیت پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام که با حمایت شما بر اساس تجربه و دانشی که نسبت به مسائل و معضلات کرمانشاه دارم بتوانم گره‌ای از این مشکلات باز کنم.
به گفته رنجبر، مردم کرمانشاه هنوز صدای آژیر قرمز و ۱۲۰۰ بار بمباران و موشک باران کرمانشاه را فراموش نکرده‌اند و در حال حاضر نیز شرایط سخت اقتصادی و افزایش تحریم‌‌ها، با توجه به آمار بالای بیکاری و آسیب‌های اجتماعی را نیز تحمل می‌کنند.


وی با اشاره به اینکه هیچ کدام از ما نمی‌توانیم نسبت به مشکلات و نگرانی‌های شهرمان بی تفاوت باشیم، گفت: اگر روحیه بی‌تفاوتی در جامعه شکل گرفته همه افراد فرهیخته می‌توانند آن را بشکنند و مردم را نسبت به سرنوشتشان آگاه نمایند.
وی بیان کرد: در حال حاضر شرایط سختی بر کشور حاکم است اما بی‌تفاوت بودن چاره کار نیست، ما نمی‌توانیم نسبت به خون شهدا بی‌تفاوت باشیم باید چاره‌اندیشی کنیم و کاری برای کرمانشاه انجام دهیم‌ و اعتقاد دارم اگر در کرمانشاه مردان و زنانی دلسوز، با قدرت هم‌افزایی وتسهیل‌گری، وارد مجلس شوند خواهند توانست حرکت مثبتی را در این شهرستان ایجاد نمایند.
رنجبر اضافه کرد: مصمم هستم که مشکلات و مسائل استان را نه در جایگاه مدیر دستگاه دولتی بلکه درجایگاه نماینده مردم به مسئولان کشور اعلام و آنها را پیگیری نمایم.
وی تصریح کرد: کرمانشاه با داشتن ظرفیت‌های بی‌شمار در حوزه گردشگری می‌تواند زمینه‌ اشتغال و اقتصاد پایدار را در استان مهیا نماید هرچند اقداماتی انجام گرفته اما کافی نیست و باید توجه ویژه‌ای به این حوزه شود.
این داوطلب حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: علاوه بر گردشگری، کرمانشاه در حوزه کشاورزی نیز ظرفیت‌های بالایی دارد که توجه به آن می‌تواند مشکلات اقتصادی استان را برطرف نماید.
وی مرز را یکی دیگر از ظرفیت‌های مهم اقتصادی در استان دانست و گفت:کارهای در این زمینه انجام شده، اما کافی نیست، هر چند برای تحقق تمام این مشکلات راه سختی در پیش است اما انتظار دارم از کسانی که قصد دارند فریادگر این موضوعات باشد از من حمایت کنند.

وی در ادامه راه برون‌رفت از مشکلات را سرمایه‌گذاری دانست و بیان داشت: قصد دارم در این راه تمام تلاش خود برای تسهیل‌گری روند سرمایه‌گذاری در کرمانشاه بکار گیرم و فرصت‌های از دست رفته را دوباره برای کرمانشاه مهیا نمایم.


وی گفت: فرصت‌سوزی‌ها به کرمانشاه آسیب رساند اما اگر افرادی در انتخابات حضور پیدا کرده‌اند که روحیه انعطاف پذیری دارند و از آبرو و ثروت خود برای حمایت از مردم و دفاع از حق آنها می‌گذرند و حاضرند سیلی بخورند تا حقی از مردم ضایع نشود باید از آنها حمایت کرد و‌من نیز، این روحیه را در وجود خود حس می‌کنم و امیدوارم با کمک شما بتوانم از تمام توانم برای کمک به کرمانشاه استفاده نمایم.

 وی یادآور شد:رسانه‌ها با قلم خود تلاش کنند سطح مشارکت در انتخابات را بالا ببرند که با افزایش مشارکت حتما افرادی لایق، اثرگذار، دلسوز و دست‌پاک به عنوان نماینده مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهند کرد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۲۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان