//
کدخبر: ۴۴۸۲۲۴ //
نائب رئیس مجلس:

برای توفیق در مذاکرات بین‌المللی نیازمند پشتوانه مردمی با حضور در انتخابات هستیم

نائب رئیس و داوطلب حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه گفت:برای توفیق در مذاکرات بین‌المللی نیازمند پشتوانه مردمی با حضور در انتخابات هستیم.

 برای توفیق در مذاکرات بین‌المللی نیازمند پشتوانه مردمی با حضور در انتخابات هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

تجمع عظیم تجار، اصناف و بازاریان کرمانشاه برای حمایت از دکتر عبدالرضا مصری در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد.

  عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس شورای  اسلامی و داوطلب حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این مراسم دو عضو مورد تایید خود برای حضور در مجلس خبرگان رهبری را آیت‌الله مصطفی علماو آیت‌الله مهدی خطیبی عنوان کرد و‌ گفت با انتخاب این دو داوطلب حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اتفاقاتی خوبی در استان رقم خواهد خورد.

 وی افزود: در شاکله انقلاب از انتخاب بالاترین مقام کشور که رهبر است تا انتخاب   مسئول اجرایی کشور که رئیس جمهور است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی همه و همه و به وسیله مردم انتخاب می‌شوند که از توفیقات قانون اساسی ماست.

 مصری اضافه کرد: تامین بودجه کشور از طریق دو درگاه مالیات و نفت تامین می‌شود و تامین هزینه‌های زیرساخت‌ها، فرودگاه، آب، برق، حقوق و... نیز از این منابع تامین می‌شود که در صورت کمبود درآمد اولویت قرار دادن این هزینه‌ها در بخش‌های مختلف مسئولین را سردرگم و گاها گمراه خواهد کرد.

  داوطلب حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود:در حال حاضر نفت به عنوان یکی از بزرگترین درآمدهای کشور ما تحت تحریم‌های ناجوانمردانه قرار گرفته است هر چند هر کشور دیگری به جای ما بود دو سه سال اول اجرای تحریم به انتهای راه رسیده بود اما همچنان مقاوم و پایدار ایستاده‌ام و ابهت آمریکا را در منطقه در هم شکسته‌ایم.

  وی با اشاره به اینکه در مذاکره نیازمند سه عنصر ‌۱- بازدارندگی نظامی، چرخه کامل هسته‌ای و پشتوانه مردمی هستیم و در این زمینه امنیت و استقلالی که در کشور داریم باعث شده اجازه تعرض دشمن را به مرز و بوم ندهیم.

 وی مشارکت مردم در عرصه انتخاب را امری ضروری در راستای غلبه بر تحریم‌های دشمن عنوان کرد و بیان داشت: مشارکت عامه مردم ، داشتن قدرت نظامی وچرخه کامل هسته‌ای در پای میز مذاکره ما را پیروز میدان خواهد کرد و به سمت تعامل یا تفاهم پیش خواهیم رفت.

 نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: امنیت و استقلال ما با حضور مردم شکل گرفته و شرکت در انتخابات چاره ساز  حل مشکلات کشور است.

 وی خاطرنشان کرد: طی مدتی که توفیق خدمت به مردم در عرصه‌های متفاوت را داشته‌ام به فکر خانواده‌های کم درآمد کمیته امداد(ره)، بهزیستی، بیمه کارگران ساختمانی و بیمه روستائیان و عشایر بوده‌ام و سعی کرده‌ام مشکلات این مردم آسیب‌دیده را حل کنم.

  به گفته مصری ۱۰۰ سال از عمر مجلس گذشته و اولین باری است که طی این مدت یک نفر به عنوان نایب رئیس و دو نفر عضو هیات رئیسه مجلس از استات کرمانشاه حضور داشته‌اند، از رای مردم پاسداری کرده‌ایم و حرمت کرمانشاه را نگه داشته‌ایم و در این زمینه مدیون تک‌تک کسانی هستیم که به ما رای داده‌اند و در صورت انتخاب در این دوره نیز همچنان خدمتگزار مردم خواهم بود تا کرمانشاه را به جایگاه واقعی‌اش برسانم.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۲۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان