//
کدخبر: ۴۲۶۹۷۶ //

آغاز طرح دریافت گواهینامه آسان و یک روزه در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از آغاز طرح دریافت گواهینامه آسان و یکروزه موتورسیکلت در کرمانشاه خبر داد.

آغاز طرح دریافت گواهینامه آسان و یک روزه در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "مهدی حاجیان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 120 هزار دستگاه موتورسیکلت در استان وجود دارد که که حدود نیمی از رانندگان آن ها فاقد گواهینامه و مدارک لازم هستند.
وی ادامه داد: افرادی می توانند در طرح دریفات گواهینامه آسان شرکت کنند که دارای موتورسیکلت با پلاک به نام خود باشند و قبل از سال جاری در سامانه شماره گذاری ثبت شده باشد.
سردار حاجیان با بیان اینکه در این طرح تمام اقدامات لازم از قبیل معاینات پزشکی، آزمون آیین نامه، آزمون عملی و ... در طول یک روز انجام می شود، تصریح کرد: داشتن 18 سال تمام و داشتن سلامت روحی و جسمی از شرایط قانونی اخذ گواهینامه موتورسیکلت است که باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت گواهینامه در این طرح هزینه های به مراتب کمتری را می پردازند، یادآور شد: این طرح در شهرستان های کرمانشاه، سرپل ذهاب، صحنه، هرسین و سنقروکلیایی که دارای آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت هستند آماده اجرای طرح گواهینامه آسان و یک روزه هستند.
وی همچنین به برخی مراحل اخذ گواهینامه آسان و یک روزه موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: متقاضیان ابتدا باید در سامانه سخا ثبت نام و اطلاعات هویتی خود را درج کنند، مراجعه به سایت آموزشگاه مجازی به آدرس iraninmotorco.ir و ثبت مشخصات موتورسیکلت شامل پلاک و شماره شناسایی در سامانه از دیگر مواردی است که باید رعایت شود.
سردار حاجیان در پایان گفت: افراد فاقد موتورسیکلت باید همان مراحل قانونی را از طریق آموزشگاه‌های رانندگی طی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۹۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان