//
کدخبر: ۴۲۰۵۸۷ //

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از بیمارستان ترخیص شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پس از 2 روز بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه و کسب بهبودی لازم از این مرکز درمانی ترخیص شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از بیمارستان ترخیص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "مهدی حاجیان" رئیس پلیس استان کرمانشاه عصر روز جمعه (10 شهریور) به همراه 4 نفر از همراهان و خدمه پرواز به صورت هوایی از مسیرهای محل تردد زائران اربعین در حال بازدید بودند که ناگهان بالگرد حامل آن ها در ارتفاعات دشت بیونیج دالاهو دچار نقص فنی شده و خلبان پرواز مجبور به فرود اضطراری می شود.
با این حال و به علت فرود اضطراری و یک باره بالگرد، سردار حاجیان و همراهان وی به اضافه خلبان و کمک خلبان دچار جراحت هایی شدند که در ادامه توسط یگان های امدادرسان و همکاری اهالی بومی منطقه به مراکز درمانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.
سردار حاجیان پس از 2 روز بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کرمانشاه و با کسب بهبودی لازم به فضل الهی، مدد امام حسین (ع) و دعای خیر زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مردم فهیم کرمانشاه و همکاران خدوم انتظامی از بیمارستان مرخص شد.
قدردانی فرمانده از عموم مردم و مسئولان
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پس از ترخیص از بیمارستان در گفت و گویی کوتاه از عموم مردم فهیم و قدرشناس کرمانشاه و استان های مختلف کشور، مسئولان کشوری و لشکری، فرماندهان نظامی و انتظامی، اهالی رسانه که طی روزهای اخیر پیگیر وضعیت سلامتی وی بوده اند قدردانی کرد.
سردار مهدی حاجیان افزود: ان شالله به زودی در محل کار حاضر و مصمم تر از گذشته به عنوان خادمی صدیق در کنار مردم خواهم بود و برای امنیت، آرامش و آسایش آن ها تلاش خواهم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان