//
کدخبر: ۴۲۴۵۹۴ //
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام گرفت؛

ارائه خدمات مشاوره و معاضدت حقوقی بسیج حقوق‌دانان در بند نسوان و کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گروه‌های جهادی حقوق‌دانان بسیجی با حضور در کانون اصلاح و تربیت و زندان نسوان به ارائه خدمات مشاوره و معاضدت‌های حقوقی رایگان به مددجویان پرداختند.

ارائه خدمات مشاوره و معاضدت حقوقی بسیج حقوق‌دانان در بند نسوان و کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

رسول بهرامی‌پور رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با علام این خبر افزود: رسیدگی به مشکلات زندانیان و خدمات رسانی به آنان از برنامه‌های سازمان بسیج حقوق‌دانان است که در تعامل با دستگاه قضایی و سازمان زندان‌ها در حال اجرا است.

IMG_20230927_131625_874

وی اجرای طرح احرار و نهضت آزاد سازی زندانیان را از برنامه های مشترک سازمان بسیج حقوق دانان با دستگاه قضایی و سازمان زندانها دانست که بحمدالله از اجرای طرح تاکنون بیش از ۱۵۵۰ نفر آزاد شده اند.
در ادامه این برنامه حجت الاسلام والمسلمین شمس اله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت و زندان نسوان به بیان فضائل اخلاقی و توجه به معنویت پرداخت و اظهار داشت: هر انسانی که مرتکب خطا می شود،باید سعی و تلاش در جهت جبران رفتار اشتباه خود باشد.
جلیلیان در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس و فرارسیدن هفته وحدت به نقش بانوان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی زندانها باید آموزشگاه نیکی ها باشد، گفت: شما بانوان که به هر شکل گرفتار زندان شده اید، از این شرایط برای خود سازی، اصلاح و بازگشت به جامعه و کانون خانواده استفاده کنید.

IMG_20230927_132047_696


مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با تقدیر از خدمات سازمان بسیج حقوق دانان استان و سازمان زندانها در کمک به زندانیان، این خدمات را در جهت کمک به زندانیان بسیار موثری دانست. جلیلیان در خاتمه ضمن بازدید از قسمت های مختلف کانون اصلاح و تربیت ، به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس و هفته وحدت هدایایی به سه تن از مادران زندانی و کلیه نوجوانان مددجو اهدا نمود.
در این برنامه پیوسته، معاون مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه نیز با قدردانی از خدمات سازمان بسیج حقوق‌دانان در زندان‌های سراسر استان از توجه و حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در زندان‌های کرمانشاه تشکر کرد.
در پایان این برنامه نماینده ولی فقیه در سپاه استان به همراه مسئولین زندان‌های استان و مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه از بخش‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت و زندان نسوان سرکشی و توسط ایشان از خدمات مدیر کل و روسای زندان‌های شهر کرمانشاهبا اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.
گفتنی است؛ در مراسم امروز، زمینه آزادی یک نفر از بانوان به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه فراهم گردید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان