//
کدخبر: ۳۶۴۰۳۷ //

برگزاری نشست هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در شهرداری کرمانشاه

نشست هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با موضوع حقوق عامه، حقوق شهری و شهروندی در شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری نشست هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در شهرداری کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در این نشست رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه پیرامون نقش‌آفرینی حقوق‌دانان بسیجی در کمک به مدیریت‌شهری به منظور حفظ حقوق شهری و شهروندی سخن گفت و ادامه داد: حقوق‌دانان بسیجی ظرفیت بسیار مناسبی در جهت ارایه خدمات مشاوره تخصصی به همه ادارات و نهادها به منظور گره‌گشایی از مشکلات مردم و النهایه کمک به حفظ اعتمادعمومی مردم نسبت به  حاکمیت است که امیدواریم همه ادارات و شهرداری از این ظرفیت استفاده نمایند. 

وی با اعلام آمادگی سازمان بسیج حقوق‌دانان استان برای همکاری تخصصی با شهرداری کرمانشاه گفت:امیدواریم با تشکیل کارگروه مشترک شهرداری و بسیج حقوق‌دانان با احصای مصادیق جهات همکاری بتوانیم نقش‌آفرینی موثری در جهت کمک به مدیریت شهری داشته  باشیم. 

بهرامی.پور همچنین از اعلام گزارشات موارد تضییع حقوق عامه به دادستانی استان خبر داد و گفت هر جا نقض حقوق عامه و ترک فعل دستگاه‌های مختلف که منتج به تضییع حقوق عامه می شود ، به بسیج حقوق‌دانان واصل شود به فوریت به مدعی العموم منعکس و مطالبه گر برخورد قاطع و انقلابی با تضییع‌کنندگان حقوق‌عامه خواهیم بود.

بهرامی پور همچنین از میزبانی شهرداری کرمانشاه در نشست هیات اندیشه‌ورز امروز و همکاری‌های شهرداری در برگزاری برنامه‌های سازمان بسیج حقوق‌دانان تقدیر کرد.

در این جلسه دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه نیز با استقبال از کمک‌های سازمان بسیج حقوق دانان اظهار داشت: بسیج حقوق‌دانان از سازمان‌های تخصصی بسیج است که خودم  سال هاست توفیق حضور در بسیج حقوق دانان تهران را دارم.

photo_2022-08-17_13-15-50

دکتر نوروزی با بیان اینکه رسالت همه ما در حکومت اسلامی خدمت به مردم است افزود: پیشگیری از تخلفات شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد و با ارایه برنامه های مختلف در جهت خدمت به مردم حرکت میکنیم و در این مسیر از نظرات تخصصی حقوق دانان بسیجی استفاده خواهیم کرد.

 دکتر نادری  با اعلام آمادگی شهرداری برای برگزاری همایش ها و کارگروه های مشترک با بسیج حقوق دانان ابراز امیدواری کرد با نتایج حاصله از این برنامه ها بتوانیم در حوزه خدمات شهری و خدمت به مردم گام های موثری برداریم.

شهردار کرمانشاه در پایان از حضور حقوق‌دانان بسیجی و برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در شهرداری کرمانشاه تقدیر کرد.

در این جلسه اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه به ارائه نظرات تخصصی پیرامون حقوق عامه ، حقوق شهری و شهروندی پرداختند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۰۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان