//
کدخبر: ۴۰۸۰۶۲ //
دادستان نظامی کرمانشاه :

کاهش ۶۰ درصدی پرونده‌های ورودی به سازمان قضایی نیروهای مسلح استان

دادستان نظامی کرمانشاه از کاهش ۶۰ درصدی پرونده‌های ورودی به سازمان قضایی نیروهای مسلح این استان خبر داد.

کاهش ۶۰ درصدی پرونده‌های ورودی به سازمان قضایی نیروهای مسلح استان
به گزارش فرتاک نیوز،

 دادستان نظامی کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز (سوم خرداد) به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد اظهار کرد: صیانت از کرامت انسانی، تلاش در برقراری نظم و امنیت و حفظ حقوق شهروندی ودفاع از حق مظلوم در برابر ظالم از اولویت‌های دستگاه قضا است.

"سید سعید موسوی" افزود: قطعا ارتکاب جرم در جامعه نیروهای مسلح دشمنان را خوشحال خواهد کرد و در این میان سازمان قضایی نیروهای مسلح مکلف است از خوشحالی این افراد جلوگیری نماید.

وی با اشاره به اینکه همواره در راستای پیشگیری از وقوع جرم و آشنایی کارکنان نیروهای مسلح در یگان‌های مختلف نظامی و انتظامی کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود گفت: با وجود تعدد کارکنان نیروهای مسلح در استان و افزایش جرم در جامعه عمومی در سازمان قضایی نیروهای مسلح با کاهش ورودی پرونده‌‌ها روبرو هستیم.

2

موسوی از کاهش ۶۰ درصدی پرونده‌های قضایی از ابتدای سال گذشته تا سه ماهه اول سالجاری خبر داد و گفت: معتقدیم ۹۰ درصد جامعه هدف سازمان قضایی نیروهای مسلح مجرم اتفاقی هستند که به دلیل نا‌آگاهی و عدم شناخت از قانون مرتکب جرائم اتفاقی شده‌اند.

دادستان نظامی کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه تخلفات مالی خط قرمز سازمان قضایی  نیروهای مسلح است نیز گفت: پرونده‌های جرائم مالی مانند دریافت رشوه، ارتشا، اختلاس‌ و...  را با جدیت، رسیدگی و پیگیری خواهیم کرد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان