//
کدخبر: ۴۰۷۵۸۱ //
دادستان کرمانشاه خبر‌داد؛

دستگیری سه مالخر قالب‌های سربی بیمارستان امام‌رضا (ع)

نشست خبری رئیس‌کل دادگستری و دادستان کرمانشاه با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه‌قضاییه امروز(۳۱خرداد‌ماه) برگزار شد.

دستگیری سه مالخر قالب‌های سربی بیمارستان امام‌رضا (ع)
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران مبنی بر برخورد با سارقان قالب‌های سربی بخش رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) گفت: در حال حاضر سه نفر از سارقین شناسایی و دستگیر شدند که هم اکنون نیز در بازداشت موقت به سر می‌برند همچنین مسئولان حراست ودرمان بیمارستان نیز احضار و برای آنها قرار صادر شده است.

وی همچنین از دستگیری سه نفر از مالخران این سرقت خبر داد و افزود: این افراد شناسایی و دستگیر شده‌اند اما با توجه به گذشت زمان سرقت، تعداد کمی از قالب‌های سربی کشف شده است.

دادستان کرمانشاه در ادامه اشاره‌‌ای به بازرسی از ضابطین استان داشت و گفت:در سال گذشته ۲۵۲ مورد بازرسی از ضابطین انجام گرفت و در سه ماهه اول سال جاری تا کنون نیز ۸۴ مورد بازرسی انجام شده است.

وی از افزایش تعداد ضابطین در کرمانشاه خبر داد و افزود: در سال گذشته ۳۲۲ ضابط  و در سه ماهه اول سالجاری نیز ۱۷۱ ضابط به تعداد ضابطین کرمانشاه افزوده شده است.

مدعی‌العموم کرمانشاه اشاره‌ای هم به ترک فعل مدیران در حوزه‌‌های مختلف داشت و گفت: به موجب قانون با مدیرانی که ترک فعل می‌کنند برخورد می شود و تمامی پرونده‌ها در این حیطه تحت رسیدگی و بررسی است.

وی معیار نظارت بر کار دستگاه‌های دولتی را سازمان بازرسی عنوان کرد و گفت: با متخلفانی که از سوی سازمان بازرسی استان معرفی شوند برخورد می‌کنیم.

کرمی در ادامه از برخورد قاطع دستگاه قضا با سارقان دارو در استان خبر داد و گفت: افراد سودجو و سارقانی که از کمبود دارو در بازار سو استفاده کردند شناسایی و دستگیر شده‌اند و در حکم صادره علاوه برمجازات کیفری حقوق عامه نیز احراز خواهد شد.

کرمی در پایان اشاره‌ای هم به رتبه کرمانشاه در زمینه جرائم مختلف داشت و گفت: کرمانشاه به عنوان نهمین استان پر‌جمعیت کشور به جز یک مورد در تمامی جرائم رتبه بالاتر از ۱۲ را به خود اختصاص داده و وضعیت بدی در کرمانشاه نداریم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان