//
کدخبر: ۳۸۴۲۰۴ //
در راستای اهدا خیرات و نذورات به ساکنین مناطق محروم انجام گرفت؛

برگزاری هفتگی پویش "چهارشنبه‌ی مهربانی" در بنیاد دستان مهربان شعبه کرمانشاه+تصاویر

پویش "چهارشنبه‌ی مهربانی" در راستای اهدا خیرات و نذورات به ساکنین مناطق محروم استان چهارشنبه هر هفته در "بنیاد دستان مهربان" شعبه کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری هفتگی پویش "چهارشنبه‌ی مهربانی" در بنیاد دستان مهربان شعبه کرمانشاه+تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

مریم مهرورزی، مدیر بنیاد "دستان مهربان" شعبه کرمانشاه در گفتگویی با فرتاک نیوز اظهار کرد: هرکس هر اندازه هم فقیر باشد، میتواند چیزی ببخشد، ما می توانیم ببخشیم، اندیشه عشق ، واژه‌ای شیرین ، لبخندی محبت آمیز ، نغمه‌ای روح‌افزا ، دستی یاری‌گر ، یا هر آنچه ممکن است به قلبی شکسته آرامش دهد دنیا بیش از پول، به عشق و همدلی نیاز دارد.

 وی افزود: بنیاد دستان مهربان با اخذ مجوزهای رسمی و شماره ثبت ۲۱۶۷۴ در سال ۱۳۸۶ توسط دکتر شهرام فرجی تأسیس و فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست آغاز کرد.

2

مهرورزی گفت: دستان مهربان، سازمانی غیردولتی، غیرسیاسی، مستقل و مردم‌نهاد است که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند، به‌ویژه زنان و کودکان نیازمند کمک و حمایت، با انگیزه‌ی والای انسان‌دوستی و کمک به همنوعانِ محروم، با 20 شعبه و هفت مرکز درمانی در سطح کشور فعالیت می‌کند.

 مهرورزی تصریح کرد: بنیاد دستان مهربان تنها با گذشت 15 سال از شروع فعالیت ، به یاری خدا و با تکیه ‌بر حمایت‌های خیرین و حامیان گرامی توانسته است اقدامات مؤثری در زمینه‌ی کمک به قشر بی‌بضاعت و آبرومند جامعه به‌ویژه زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست انجام دهد. ضمن آنکه در این مسیر، حفظ کرامت انسانی مددجویان همواره شعار اصلی و سرلوحه‌ی انجام وظیفه‌ی کارمندان بنیاد بوده است. 

3

مدیر بنیاد دستان مهربان شعبه کرمانشاه افزود: شروع پویش چهارشنبه‌ی مهربانی در ابتدای آذر‌ماه ، با اطلاع‌رسانی در فضای مجازی از خیرین عزیز شهرمان کرمانشاه آغاز شد تا با ادا کردن نذورات و خیرات خود، توانسته باشند با کمک یکدیگر سفره خانواده های ساکن مناطق محروم را رنگین‌تر کنند .

 وی خاطرنشان کرد: به لطف پروردگار و حمایت مردم خیر‌اندیش و مهربان شهرکرمانشاه ، حجم زیادی از الطاف و نذورات خیرین به دست همکاران واحد مددکاری دستان مهربان شعبه کرمانشاه رسید که بعد از جمع‌آوری تمام نذورات، سریعا برای پک بندی  و توزیع مواد غذایی اقدام نمودند .

4

 این مسئول اقلام موجود در بسته‌های ارسالی را شامل: اقلام گرمایشی ( هیتر برقی و پوشاک و کفش  ) اقلام تحصیلی ( پک های لوازم التحریر همراه با کوله پشتی ) اقلام خوراکی ( برنج، روغن، گوشت گوسفند و مرغ ، نمک، سویا، رب گوجه فرنگی ، ماکارونی ، میوه ، شکلات و.. ) عنوان کرد و بیان داشت:بعد از بسته بندی موارد ارسالی از طرف مردم همیشه همراه شهر کرمانشاه ، بسته‌های معیشتی در مناطق محروم جعفر‌آباد ، ده پهن ، چمن و ...  به خانواده‌های نیازمند و مادران سرپرست خانوار درب منزل آنها تحویل داده شد.

 وی اضافه کرد: پویش چهارشنبه‌ی مهربانی با هدف جمع‌آوری نذورات و خیرات، به یاد عزیزان سفر کرده در چند شعبه ( کرمانشاه , مشهد، شاهرود و قزوین ) به صورت همزمان برگزار می شود که امید است به لطف خدا و حمایت شما مردم مهراندیش سرزمینمان ایران، بتوانیم به تعداد خانوارهای نیازمند بیشتری در مناطق محروم خدمات رسانی کنیم.

5

 

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان