//
کدخبر: ۳۸۴۱۹۸ //
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

اکران ۱۶ فیلم در چهل‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کرمانشاه / سی‌هشتمین جشنواره موسیقی فجر ۲۸ بهمن لغایت یکم اسفند در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در چهل‌و یکمین جشنواره فیلم فجر امسال در کرمانشاه ۱۶ فیلم اکران خواهد شد.

اکران ۱۶ فیلم در چهل‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کرمانشاه / سی‌هشتمین جشنواره موسیقی فجر ۲۸ بهمن لغایت یکم اسفند در کرمانشاه برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

جمال برفی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در آیین رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر که پیش از ظهر امروز(هشتم بهمن‌ماه) با حضور مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد اظهار کرد: جشنواره هنرهای تجسمی فجر از ۱۰ لغایت ۱۷ بهمن‌ماه در نگارخانه میرزا رضای کلهر برپا خواهد شد که آثاری از هنرمندان و اساتید مطرح در عرصه خوشنویسی، تذهیب، گرافیک، عکاسی، نقاشی و ... به نمایش گذاشته خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به برگزاری چهل‌و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان نیز گفت: ۱۶ لغایت ۲۲ بهمن‌ماه سال‌جاری ۱۶ فیلم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه و در سینما‌های آزادی، فرهنگ و بیستون اکران خواهد شد.

وی تصریح کرد: در تلاشیم هنگام اکران دو فیلم "اتاقک گلی" و "وابل" به کارگردانی "محمد عسگری" و "تورج اصلانی" از عوامل و بازیگران این فیلم‌ها در زمان اکران دعوت نماییم.

برفی همچنین خاطر‌نشان کرد:در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امسال قصد داریم کارت خبرنگاری برای خبرنگاران تهیه نماییم تا برای پوشش خبری این جشنواره به راحتی حضور داشته باشند.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امکان خرید بلیط اینترنتی برای علاقمندان نیز در حال پیگیری است که امیدواریم از دوازدهم یا سیزدهم بهمن‌ماه انجام گردد.

وی یادآور شد: قیمت بلیط چهل‌‌و یکمین جشنواره فیلم فجر به قیمت کنونی بلیط در سینما‌ها است و تفاوتی با روزهای عادی ندارد.

این مقام مسئول در ادامه از برگزاری سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر نیز از ۲۸ بهمن‌ لغایت یکم اسفند خبر داد و گفت: این جشنواره با نگاهی به پتاسیل‌های استان کرمانشاه و برجستگانی از استان‌های کردستان و لرستان برگزار خواهد شد.

برفی اضافه کرد: در روز پایانی برگزاری جشنواره، آثار برگزیده مراکز استان کرمانشاه شامل ۱۳ شهرستان و استا‌ن‌های لرستان و کردستان اجرا خواهند داشت و موسیقی رنگارنگی را به نمایش خواهند گذاشت.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان