//
کدخبر: ۳۶۷۷۵۸ //

آخرین وضعیت سرنشینان قایق مفقوده‌شده بندر دیر/ ۴ ملوان در بندر دوحه قطر سلامت هستند

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۴ سرنشین قایق مفقودشده بندر دیر در بندر دوحه قطر در صحت و سلامت کامل هستند.

آخرین وضعیت سرنشینان قایق مفقوده‌شده بندر دیر/ ۴ ملوان در بندر دوحه قطر سلامت هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت خسروی رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در کفتگو‌ با خبرنگاران اظهار داشت: چهار سرنشین قایق مفقود شده بندر دیر در بندر دوحه کشور قطر و در صحت و سلامت کامل هستند.

وی در تشریح این خبر اظهار کرد: پیرو تماس تلفنی بستگان مالک یک فروند قایق صیادی با مرکز رسیدگی به اضطرارهای دریایی بوشهر مبنی بر خروج قایق یاد شده با ۴ نفر سرنشین از بندر دیر به مقصد دریا جهت صید و عدم بازگشت آنان، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و شناور ناجی ۲۰ به منطقه اعزام شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: پس از ساعت‌ها عملیات پایش توسط شناور ناجی ۲۰و عدم رویت قایق مفقود شده در ادامه پیام مفقودی شناور بروی کانال VHF به صورت متناوب اعلام شد.

 خسروی تصریح‌کرد: در ادامه عملیات و طی تماس تلفنی با مرکز جستجو و نجات دریایی دوحه قطر محرز شد که سرنشینان قایق مفقودی در اختیار گارد ساحلی این کشور و در صحت و سلامت کامل هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان