//
کدخبر: ۳۵۲۳۹۳ //
مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در سفر به کرمانشاه:

روابط‌ عمومی‌ها با تزریق روحیه امید مردم را به زندگی دلگرم نمایند

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در سفر به کرمانشاه گفت: روابط‌عمومی‌ها با تزریق روحیه امید مردم را به زندگی دلگرم نمایند.

 روابط‌ عمومی‌ها با تزریق روحیه امید مردم را به زندگی دلگرم نمایند
به گزارش فرتاک نیوز،

 افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در آیین تکریم و معارفه مدیر‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه که امروز (۳۱ اردیبهشت‌ماه) در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: فعالین رسانه کرمانشاه نقش بزرگی در کشور دارند و از قدرت و ظرفیت‌ بالایی در برخی از دستگاه‌های دولتی و خبرگزاری‌ها برخوردارند.

 وی با اشاره‌ به نقش روابط‌عمومی‌ها و نقش روابط مجازی در دنیای امروز گفت: در زمان بحران قبل از روابط عمومی روابط مجازی حکمرانی‌می‌کند که کار روابط عمومی‌ها را پیچیده و سخت کرده است.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور افزود: برای عزیمت از فضای واقعی به فضای مجازی قواعد تغییر کرده و با هجمه‌های سنگینی از سوی دشمنان مواجه هستیم که سعی دارند با استفاده از ظرفیت فضای مجازی بین مردم و نظام تفرقه ایجاد نمایند که در این میان وظیفه ما به عنوان روابط‌عمومی و رسانه، این است که سعی کنیم یاس و ناامیدی را از مردم دور کنیم و با تزریق روحیه امید، آنها را به زندگی دلگرم نماییم.

 دارابی خاطر نشان کرد: دشمن با جنگ اقتصادی کام مردم را تلخ کرده است، امروز باید همه روایتگر باشیم و اخبار را مدیریت نماییم و از انتقادهای سازننده به دور از هر جناحی استقبال نماییم.

 وی یادآور شد: رسانه‌های‌ فضای مجازی و فضای حقیقی فارغ از هر نگاه و جناحی مانند دو‌بال بازوی رسانه‌ای از استاندار حمایت کنند و به شیوه‌ای قلم بزنند که مردم به مسئولین اعتماد کنند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور گفت: مردم با همه گرایش‌ها تنها یک دغدغه دارند آن هم فضای معیشت است‌ با صلاحدید تیم اقتصادی شرایط حذف ارز ترجیحی و هدفمندی یارانه‌ها فراهم شد هرچند مشکلاتی در این میان وجود خواهد داشت اما با همراهی شما استان به سمت ثبات اقتصادی خواهد رفت.

وی خاطر نشان کرد: از توطئه شبکه‌های بیگانه که قصد بذر‌پاشی دارند غافل نشوید و شرایط را به شیوه‌ای پیش ببرید که صدای یکپارچه از کرمانشاه شنیده شود.

دارابی در پایان برای مدیرکل پیشین و جدید روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و همراهی شما در کنار روابط‌‌عمومی استانداری فضای خوبی شکل بگیرد که تلاشهای استاندار دیده شود و یاس و نا‌امیدی از مردم دور گردد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان