//
کدخبر: ۳۵۲۳۸۷ //
مدیر ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

روابط عمومی‌ها مرزداران و مرزبانان خطوط اصلی انقلاب برای حفظ منافع مردم هستند

مدیر ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه روابط عمومی‌ها را مرزداران و مرزبانان خطوط اصلی انقلاب برای حفط منافع مردم دانست.

 روابط عمومی‌ها مرزداران و مرزبانان خطوط اصلی انقلاب برای حفظ منافع مردم هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

علی صفدری مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری کرمانشاه با تبریک هفته روابط‌عمومی اظهار کرد: کار روابط‌ عمومی کاری سخت و طاقت فرسا است و با تمامی مشکلات تلاش همکاران روابط‌عمومی دیده نمی‌شود که در این زمینه مدیران و اهالی رسانه باید از آنها تقدیر نمایند.

 وی افزود: خدمت در پیشگاه الهی از بهترین و بالاترین عبادات است و مسئولیت داشتن و خدمت به مردم موهبت الهی است.

 مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: آنچه به عنوان خدمت در دستگاه‌های دولتی برای مردم تبیین و تشریح می‌گردد توسط روابط عمومی‌ها انجام می‌گیرد.

 صفدری روابط عمومی‌ها را مرزداران و مرزبانان خطوط اصلی انقلاب برای حفط منافع مردم دانست و گفت: این افراد رابط خوبی بین خدمت گزاران و مردم هستند که باید زیبنده به اخلاق، توانمندی و خبره‌گی باشند.

 این مسئول خاطر نشان کرد: در دورانی که جهاد تببین به ضرورت تبدیل شده این وظیفه روابط عمومی‌ها در بخش دولتی است که با کوشش و تلاش خدمات را برای مردم تبیین نمایند.

وی در پایان انتخاب شایسته عبدالله الماسی مدیر‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری را انتخابی مبارک دانست و برای وحید خسروی مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری نیز آرزوی موفقیت کرد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان