//
کدخبر: ۳۵۱۳۹۶ //
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

سخت ترین برخوردها در انتظار عاملان تیراندازی در کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: سخت‌ترین برخوردها در انتظار عاملان تیراندازی در کرمانشاه خواهد بود.

 سخت ترین برخوردها در انتظار عاملان تیراندازی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر پرویز توسلی زاده در نشست هفتگی قضائی _انتظامی استان کرمانشاه که در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تیراندازی یکی از جرایمی است که آثار منفی زیادی در جامعه به همراه داشته و ذهن و روح شهروندان را درگیر می‌کند.

وی افزود: ایجاد ناامنی در شهر و استان و هراس میان مردم از دیگر پیامدهای تیراندازی است که دستگاه قضائی با همکاری پلیس از ماه‌ها قبل اقدامات گسترده‌ای را به منظور پیشگیری از وقوع این جرم و همچنین برخورد با عاملان آن آغاز کرده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه اقدامات و برخوردهای صورت گرفته در خصوص جرم تیراندازی باید از بازدارندگی لازم برخوردار باشد، تصریح کرد: این دسته از مجرمان باید بدانند که سخت‌ترین برخوردها در انتظارشان خواهد بود چرا که اقدام آنها در نظم و امنیت عمومی جامعه اخلال ایجاد می‌کند.

 توسلی زاده بیان کرد: علاوه بر تشدید برخوردها با عاملان تیراندازی و دستگیری آنها در سریع‌ترین زمان ممکن توسط پلیس اعطای مرخصی به این افراد هم لغو شده تا بدانند گذشتی برای جرم آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: عزم دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد قاطعانه و بدون گذشت با افراد تیرانداز و قاچاقچیان سلاح و مهمات امروز جزم تر از هر زمان دیگری است و بدون شک آنها از عمل مجرمانه خود پشیمان خواهند شد.

رئیس کل دادگستری گفت: اطلاع رسانی گسترده‌ای هم در خصوص برخورد با عاملان تیراندازی و دستگیری آنها صورت می‌گیرد تا هم عموم شهروندان از اقدامات صورت گرفته مطلع شوند و هم اینکه درس عبرتی باشد برای افرادی که نیات مشابه را در سر می‌پرورانند.

عالی ترین مقام قضایی استان همچنین بر برخورد قاطعانه با فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی نیز تاکید کرد و افزود: این افراد باید تحت رصد قرار گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و محاکمه شوند و قطعاً این اتفاق هم خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه اختلافات ملکی، خانوادگی و شخصی از جمله مهمترین انگیزه‌های تیراندازی به شمار می‌روند، گفت: باید به سمت پیشگیری از این جرم حرکت کنیم که مراکز مشاوره پلیس می‌تواند در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

دکتر توسلی زاده در پایان از اقدامات امنیت آفرین پلیس و اقتدار مأموران انتظامی در برخورد با مجرمان و خصوصاً عاملان تیراندازی قدردانی: بیان کرد دستگاه قضائی نیز به صورت جدی از برنامه‌های پلیس حمایت و مجازات‌های بازدارنده طبق قانون را اعمال خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۳۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان