//
کدخبر: ۲۴۲۲۲۰ //

جایی برای مجرمان و افراد خلافکار در کرمانشاه نیست

فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمادگی پلیس برای مقابله با هرگونه ناامنی گفت: در کرمانشاه جایی برای مجرمان و افراد خلافکار وجود ندارد و فعالیت همه این افراد تحت رصد و کنترل قرار دارد.

جایی برای مجرمان و افراد خلافکار در کرمانشاه نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز افراد مجرم و خلافکار می دانند از کمترین امنیتی برخوردار نبوده و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

وی ادامه داد: امنیت جامعه و مردم خط قرمز دستگاه قضائی و نیروی انتظامی است که عبور از آن با برخورد قاطعانه مواجه شده و چیزی جز شکست برای مخلان نظم و امنیت عمومی به دنبال نخواهد داشت.

سردار جاویدان تصریح کرد: امروز دستگاه قضائی و پلیس مصمم تر از قبل آماده تامین امنیت عموم شهروندان و برخورد قاطعانه با افراد مجرم و خلافکاری هستند که یا برای قدرتنمایی و یا از روی جهل و نادانی دست به اقداماتی می زنند که عاقبت ان حسرت و پشیمانی برای خودشان است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با اقدامات صورت گرفته و هماهنگی های بسیار خوبی که میان پلیس و دستگاه قضائی استان وجود دارد کرمانشاه به یکی از امن ترین استان های کشور تبدیل شده است.

وی همچنین از آمادگی پلیس برای برقراری امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از مدت ها پیش تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

سردار جاویدان گفت: چه در مرکز استان و شهرستان ها و چه در روستاهای نزدیک و دور افتاده همکاران ما آماده برقراری امنیت لازم برای برگزاری انتخابات و فراهم کردن شرایط لازم جهت حضور پرشور مردم را دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان