//
کدخبر: ۳۴۸۹۹۵ //
‍ معاون شهردار کرمانشاه:

توسعه پایدار شهری در گرو ایمنی در حمل و نقل است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: بی‌شک توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی، در گرو تلاشگران عرصه ایمنی حمل و نقل است.

توسعه پایدار شهری در گرو ایمنی در حمل و نقل است
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر افشین لرزنگنه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه بمناسبت روز ایمنی و حمل و نقل پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است: گستردگی منحصر به فرد فعالیت هایی که در بخش حمل و نقل انجام می گیرد و همچنین، تحولات سریع فن آوری این بخش، ارتباط میان آن و فرآیند توسعه اقتصادی و اجتماعی را آن چنان حساس و پیچیده ساخته است که کارشناسان اقتصادی، از بخش حمل و نقل به عنوان «نیروی محرکه توسعه» یاد می کنند و کارآمدی و توانمندی آن را، زمینه ساز توسعه همه جانبه کشورها می دانند.

به عقیده کارشناسان، موفقیت های راهبردی در زمینه رشد و توسعه اقتصادی، مدیون سرمایه گذاری کلان در زیرساخت ها و تجهیزات حمل و نقل و نیز توسعه مهارت های حمل و نقل بوده است.

بر این اساس، جوامعی که در این مسئله حیاتی سرمایه گذاری نکنند و آن را به اهمال و فراموشی بسپارند، اندک اندک از قافله پیشرفت و توسعه به دور می مانند و حتی برای رفع نیازهای اولیه خود نیز، نیازمند استعمارگران شرق و غرب می گردند.

در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری، در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی می تپد و قطعاً تمامی خدمتگزاران این عرصه به خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت، همواره با فراز و فرودهایی همراه است؛ اما هدف والای ما، ارائه خدمات مناسب به مردم شریف کرمانشاه است.

بمناسبت هفتم اردیبهشت ماه که بنام روز ایمنی و حمل و نقل نامگذاری شده است، برخورد واجب می‌دانم که این روز را به تمامی فعالان و تلاشگران این عرصه بخصوص همکارانم در مجموعه مدیریت شهری شهرداری کرمانشاه تبریک عرض کنم.

بی‌شک رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی، در گرو همکاری و مساعی تلاشگران این حوزه است.

در پایان لازم است که از مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه در راستای تعامل، همکاری و همراهی آنان در پیشبرد اهداف توسعه شهری کمال تشکر داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان