//
کدخبر: ۲۵۹۶۵۴ //
در راستای ارتقاء کیفیت پروژه های ترافیکی در مناطق؛

انتصاب رابط حمل و نقل و ترافیک در مناطق هشت‌گانه شهرداری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از انتصاب رابط های حمل و نقل و ترافیک در مناطق ۸ گانه شهرداری کرمانشاه خبر داد.

 انتصاب رابط حمل و نقل و ترافیک در مناطق هشت‌گانه شهرداری
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر محسن ارجمندی اظهار داشت: به منظور ارتقاء کیفیت و تسهیل در اجرای پروژه‌های ترافیکی برای مناطق هشت‌گانه شهرداری رابط های  ترافیکی انتخاب و تعریف شدند.

 وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بررسی موضوعات ترافیکی و رسیدگی به مشکلات ترافیکی در سطح مناطق هشتگانه با دستور شهردار کرمانشاه رابطین معاونت ترافیک در مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه به عنوان رابط و کارشناس پروژه های ترافیکی مناطق منصوب شدند.

 ارجمندی افزود: انتصاب این رابطین با داشتن حداقل مدرک کارشناسی عمران صورت گرفته است.

 وی ادامه داد: رابطین ترافیک مناطق هشتگانه پس از انتصاب توسط کارشناسان خبره حوزه حمل و نقل و ترافیک بصورت تئوری و عملی آموزش دیده و با دستورالعمل ها و ضوابط لازم آشنا شده و در سمت‌های خود مشغول به فعالیت شدند.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: رابطین ترافیک مناطق هشتگانه کلیه مسائل ترافیکی سطح مناطق از قبیل خط کشی محوری خط کشی بلوک عابر پیاده نصب و تجهیزات پیگیری قراردادهای ترافیکی مناطق و سایر امورات مرتبط با مسائل ترافیکی مناطق خود را بررسی و کارشناسی کرده و بر اجرای پروژه‌های ترافیکی از زمان عقد قرارداد تا اجرای کامل نظارت می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان