//
کدخبر: ۳۴۴۰۷۸ //
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

طرح نوروزی آرامش‌بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری طرح نوروزی آرامش‌بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاه خبر داد.

 طرح نوروزی آرامش‌بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاه برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : طرح نوروزی آرامش بهاری در ۳۵ بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه از  ۲۸ اسفند ماه سال جاری تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ به مدت ۱۵ روز برگزار می‌گردد. 

وی ادامه داد : این طرح که برای ایجاد آمادگی لازم در بقاع متبرکه و فراهم نمودن زیرساختهای لازم برای استقبال از زائرین نوروزی در بخش‌های فرهنگی ،خدماتی ، رفاهی ،آموزشی و سرگرمی، فضایی شاد و مفرح را برای زائرین در جوار امامزادگان شاخص برای استفاده‌ هرچه بهتر آنان آماده نماید. 

وی با اشاره به خدماتی که در بقاع متبرکه انجام می شود ،گفت :  از جمله خدماتی که در بقاع متبرکه شاخص انجام می شود ، برپایی خیمه های معرفت، ایجاد غرفه هایی برای استفاده‌ جوانان و نوجوانان، از جمله غرفه چند رسانه ای ،قرآن بخوانید جایزه بگیرید، فروش محصولات فرهنگی ،پاسخ به سؤالات شرعی، غرفه سلامت می باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به لحظه تحویل سال افزود : در لحظه تحویل سال جدید نیز در همه بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه برنامه های متنوعی را پیش بینی کردیم که زائرین بتوانند در لحظه تحویل سال نیز در جوار امامزادگان حضور داشته باشند. 

 صالحی خاطر‌نشان کرد: زائرین و مسافرین نوروزی در اکثر امامزادگان استان خصوصا امامزادگانی  که در مناطق گردشگری هستند می توانند از خدمات زائرسراها و مهمانپذیرهای جوار امامزادگان استفاده نمایند. 

وی افزود : مبلغین و روحانیون در ایام آرامش بهاری در امامزادگان و خیمه های معرفت که در جوار امامزادگان برپا می شود  جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی حضور خواهند یافت .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: روز دوازدهم فروردین ضمن بزرگداشت روز جمهوری اسلامی برنامه های سخنرانی و پخش بیانات رهبر معظم انقلاب و مسابقه فرهنگی نیز در بقاع متبرکه برگزار می‌شود .

‌ حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی در پایان از ویژه برنامه قرار دوازدهم در روز دوازدهم فروردین جهت کمک به خانواده های نیازمند خبر داد و گفت: این ویژه برنامه در روز دوازدهم هر ماه به منظور کمک به اقشار نیازمند با توزیع بسته های معیشتی، طبخ و توزیع غذا ،اهدای البسه و ... در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان