//
کدخبر: ۲۸۳۵۸۵ //
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد:

پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان کمک هزینه برای خرید تبلت دانش آموزان کرمانشاهی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان کمک هزینه خرید تبلت و گوشی های اندروید برای دانش آموزان بی بضاعت توسط اداره اوقاف و امور خیریه استان خبر داد.

پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان کمک هزینه برای  خرید تبلت دانش آموزان کرمانشاهی

حجت الاسلام محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری که به مناسبت هفته وقف به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت : با توجه به فرمایشات استاندار محترم در مورد عدم دسترسی ۹ هزار دانش آموز هم استانی به تبلت، گوشی اندروید و شبکه شاد، ۲۵۰ میلیون تومان کمک هزینه برای خرید این اقلام از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه پرداخت خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ حجت الاسلام صالحی افزود: استان کرمانشاه ۶ اداره اوقاف در شهرستان ها و ۲ ناحیه در شهر کرمانشاه دارد که موقوفه آیت الله کرکوکی از مهمترین موقافات استان نیز با حدود ۲۲ هزار رقبه در شهرستان کرمانشاه قرار دارد.

مدیر کل اوقاف تصریح کرد : امسال با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان و شیوع ویروس کرونا دغدغه ما در سازمان اوقاف مردم فقیر و کم درآمد جامعه و عمده فعالیت ما در بحث کرونا بود که در این زمینه ۱۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد تومان ، ۵ هزار بسته بهداشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان، و ۳۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان در بین اقشار کم درآمد جامعه توزیع شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت با احداث کارگاه تولید ماسک ،جامعه هدفی را مشخص کردیم و ماسک های تولیدی را در اختیارشان گذاشتیم و سازمان زندانها و کمیته امداد امام (ره) را نیز تحت پوشش قرار دادیم.

photo_2020-10-18_13-16-19

ایشان بیان داشت: در ایام شادی نیز اداره اوقاف با برگزاری مراسم کاروان های شادی در ایام شعبان و رجب، و برگزاری مراسم سوگواری در ایام شهادت به تلاش خود ادامه داد و با برگزاری  مراسم و مسابقات قرآنی و برنامه های معنوی ۵ هزار جلد قرآن نیز در استان توزیع شد.

حجت الاسلام صالحی گفت: در زمینه اشتغال نیز ۱۰ نیروگاه با ظرفیت ۲۰۰ کیلو وات انرژی خورشیدی احداث کردیم و در اراضی دیم نیز توسط شرکت های دانش بنیان باغ مثمر کاشته ایم که در صورت موفقیت گام مهمی در این زمینه برداشته شده است.

وی در پایان از مهندس بازوند استاندار کرمانشاه  در خواست کرد با توجه به اراضی موقوفه ای بسیاری که در سطح استان کرمانشاه وجود دارد و عدم استفاده مطلوب از آنها، دستور دهید با تغییر کاربری این اراضی موافقت شود تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر از این اراضی به شکل بهینه تری استفاده نماییم.

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان