//
کدخبر: ۲۸۱۴۰۲ //
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد ؛

افتتاح ده نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه در دهه وقف

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از افتتاح ده نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه همزمان با دهه وقف خبر داد.

افتتاح ده نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه در دهه وقف

حجت الاسلام محمد صالحی،  با اشاره به اتمام نصب استراکچر و پنل‌های انرژی خورشیدی در سایت ده بقعه متبرکه استان گفت: ده نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه همزمان با دهه وقف افتتاح می شود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی گفت: از مجموع ۱۰ سایت انرژی خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در سطح استان، کارهای مرتبط با حفر چاه ارت و استراکچر، پنل ها و تابلوهای برق AC و DC و اینورترهای سایت مجتمع آل آقای شهرستان کرمانشاه و امامزاده باقر(ع) بیستون، امامزاده حسن(ع) اسلام آبادغرب، بقعه سید صالح وزمله، احمد ابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب، بقعه ویس القرن، امامزاده محمود آگاه و امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقروکلیایی و سایت اداره کل انجام شده است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه ادامه داد: تولید برق در نیروگاه‌های خورشیدی مستقر در بقاع متبرکه استان کرمانشاه آغاز شده و در دهه وقف افتتاح می شود.

وی  راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی را یکی از راه‌های درآمد پایدار برای بقاع متبرکه و موقوفات و همچنین گسترش فعالیت‌های عمرانی عنوان کرد و افزود: با راه اندازی نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه استان شاهد تولید برق از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و هیئت همراه از نیروگاه انرژی خورشیدی بقعه متبرکه امامزاده باقر (ع) بیستون بازدید کردند.

مدیرکل اوقاف استان ظرفیت تولید برق در امامزادگان را ۲۰۰ کیلو وات خواند و تصریح کرد: این اقدام در راستای عمل نمودن به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید بوده که امروز با موفقیت در ده بقعه متبرکه استان به انجام رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۴۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان