//
کدخبر: ۲۷۳۹۹۶ //
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

خبرنگاران کرمانشاهی افکار عمومی را عاقلانه هدایت می‌کنند/ فضای خبرنگاری در استان کرمانشاه فضای بدون حاشیه و استانداردی است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت:خبرنگاران کرمانشاهی افکار عمومی را عاقلانه هدایت می کنند

خبرنگاران کرمانشاهی افکار عمومی را عاقلانه هدایت می‌کنند/ فضای خبرنگاری در استان کرمانشاه فضای بدون حاشیه و استانداردی است
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

 حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: خبرنگاران دربطن جامعه حضور دارند و هر جا نیاز به روشنگری دارد خبرنگار هم هست و خبرنگاری یکی از نکات قوت جمهوری اسلامی است و اطلاع رسانی، فرهنگ‌سازی و هدایت جامعه وظیفه همه خبرنگاران است.

وی افزود: فضای خبرنگاری در استان کرمانشاه فضایی بدون حاشیه و استانداردی است و خبرنگاران کرمانشاهی افکار عمومی را عاقلانه هدایت می کنند.

وی در ادامه با تبریک ایام غدیر گفت: غدیر نقطه عطفی در تاریخ اسلام است و غدیر است و امروز غدیر با حرکت عظیم پیغمبر نورافشانی می‌کند.

وی یکی از وظایف اوقاف و امور خیریه را برگزاری مسابقات قرآنی دانست و گفت: استان کرمانشاه تنها استانی بود که با توجه به شرایط کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات شهرستانی  قرآن کریم را برگزار کرد.

حجت الاسلام صالحی بیان داشت: مسابقات شهرستانی قرآن کریم در ۶ منطقه برگزار شد و ۴۰۸ نفر از متسابقین به مسابقات استانی راه پیدا کردند که ۱۵ و ۱۶ شهریور این مسابقات ویژه خواهران و ۱۷ و ۱۸ شهریور ویژه براداران برگزار میگردد همچنین مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز ۱۹ شهریور برگزار می شود.

حجت الاسلام صالحی در ادامه به تشریح برنامه‌های انجام شده در ایام ولایت پرداخت و گفت: در این ایام دعای عرفه، نماز عید فطر   مراسم ولادت امام هادی علیه السلام، مجالس سخنرانی، اهدا تبرکات علوی و کاروان شادی با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در ایام محرم امسال در فضای باز در ۲۰ بقعه برنامه هایی را هم خواهیم داشت و از مبلغان دینی هم در روستاههای سفید استفاده خواهیم کرد.

ایشان اضافه کرد : در ایام کرونا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه توانست از محل نیات واقفین بسته های غذایی را بین افراد آبرومند مستاصل و درمانده از شرایط کرونا توزیع کند و در ایام محرم نیز با توزیع این بسته ها از عزاداران پذیرایی خواهیم کرد.

وی از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره اوقاف و امور خیریه را  ایجاد ۱۰ نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه استان اعلام کرد و گفت: در هر کدام از بقاع متبرکه ۲۰ کیلو وات برق تولید می شود.

حجت الاسلام صالحی افزود: با کمک شرکت های دانش بنیان هم باغ هایی را در ۴ هکتار از اراضی دیم احداث کردیم و در صورت به ثمر رسیدن  آب در درختان ذخیره می شود و در ایام بی آبی درخت از آب ذخیره شده تغذیه خواهد کرد.

خبرنگار :طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان