//
کدخبر: ۳۳۹۱۴۷ //

احتمال خطر سقوط بهمن در جاده هراز

سرپرست پلیس راه راهور ناجا گفت: به دلیل بارش برف شدید، سطح جاده هراز کاملا لغزنده است و احتمال خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ وجود دارد.

احتمال خطر سقوط بهمن در جاده هراز
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ  سیاوش محبی  روز پنجشنبه، گفت: در مسیر فیروزکوه نیز شاهد بارش برف شدید هستیم و به رانندگان توصیه می شود با توجه به لغزندگی سطح جاده با احتیاط حرکت کنند.

وی با اشاره به بارش برف در سایر استانها، اظهار داشت: در استانهای آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، اصفهان، کردستان، تهران و مرکزی شاهد بارش برف و باران هستیم و سطح محورها کاملا لغزنده است.

سرپرست پلیس راه راهور ناجا با اشاره به خطرات سفر شبانه در جاده های برفگیر و کوهستانی، اظهار داشت: مه غلیظ و کولاک، لغزندگی بیشتر از روز هنگام سطح جاده و کاهش قدرت دید راننده در شرایط نامناسب جوی، برخی از خطرات سفر شبانه هستند که سفر را ناایمن می کنند.

محبی گفت: به تمام همکاران ابلاغ شده که هر محوری که به تشخیص پلیس راهور به واسطه برف و کولاک ناایمن هست، بلافاصله با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای مسدود شود.

وی ادامه داد: همکاران ما در کلیه محورهای کشور به ویژه برفگیر و کوهستانی در کنار همکاران راهداری، اورژانس و هلال احمر به طور شبانه روزی حضور دارند.

سرپرست پلیس راه راهور ناجا توضیح داد: در محورهای کوهستانی که تردد آزاد هست، وسایل نقلیه ای که فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی باشند با توجه به وظایف ذاتی همکاران از تردد در جاده جلوگیری می شود.

سرپرست پلیس راه راهور ناجا افزود: به هموطنان توصیه می شود در این شرایط آب و هوایی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورتی که سفر ضرورت دارد، حتما زنجیر چرخ، پوشاک گرم، تغذیه و مواد غذایی به همراه داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان