//
کدخبر: ۳۳۶۹۳۶ //

‍ تردد در برخی محورهای اورامانات تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رئیس پلیس راه استان با اشاره به آغاز بارش برف در بیشتر محورهای مواصلاتی کرمانشاه، گفت: هم اکنون تردد در محورهای روانسر - پاوه، پاوه - نودشه و پاوه - نوسود تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

‍ تردد در برخی محورهای اورامانات تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ "کیخسرو دستغیب" اظهار داشت: از ساعات ابتدایی صبح امروز (چهارشنبه - 15 دی) شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان و لغزنده شدن جاده ها و متعاقب آن محدودیت دید در راه ها هستیم.

وی با بیان اینکه شدت بارش ها در مناطق اورامانات بیشتر از دیگر نقاط است، افزود: در گردنه های استان شامل قلاجه، بیدسرخ، مله ماس، عین الاکش، چهارزبر و حسن آباد نیز شاهد بارش پراکنده برف هستیم

سرهنگ دستغیب خاطرنشان کرد: به جز محورهای یاد شده در بقیه مناطق تردد بدون زنجیر چرخ هم امکان پذیر است ولی رانندگان لازم است حتما تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: توصیه پلیس به شهروندان این است که در این شرایط از سفرهای غیرضرور با توجه به لغزندگی جاده ها خودداری کرده و در صورت نیاز به سفر حتما نسبت به سالم بودن خودرو و وسیله نقلیه مطمئن شوند.

وی ادامه داد: سالم بودن وسایل گرمایشی، لاستیک خوردو، برف پاک کن و همراه داشتن دیگر تجهیزات مورد نیاز از دیگر توصیه های پلیس به شهروندان در صورت نیاز به مسافرت و حضور در جاده ها خصوصا مناطق اورامانات است.

سرهنگ دستغیب در پایان از حضور 60 تیم پلیس در جاده های استان خبر داد و گفت: رانندگانی که مرتکب 2 تخلف حادثه ساز در طول مسر شوند خودرو آن ها به مدت 72 ساعت توقیف خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان