//
کدخبر: ۳۳۸۷۷۵ //
مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه:

پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت و تجهیز مراکز پزشکی‌قانونی جوانرود و سرپل‌ذهاب

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت و تجهیز مراکز پزشکی قانونی در شهرستانهای جوانرود و سرپل‌ذهاب خبر داد.

پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت و تجهیز مراکز پزشکی‌قانونی جوانرود و سرپل‌ذهاب

سلیم خانی مدیر کل پزشکی استان کرمانشاه در گفتگوی اختصاصی با فرتاک نیوز با اشاره به بازدید از روند اجرایی ساخت و تجهیز مراکز پزشکی قانونی در شهرستان‌های سرپل ذهاب و جوانرود اظهار کرد: ساخت این دو مرکز از محل اعتبارات زلزله تامین و مصوب گردید و در سال ۱۳۹۹ برای هر کدام از مراکز زمینی به مساحت ۷۰۰ متر در نظر گرفته شد و اول تیرماه ۱۴۰۰ کلنگ این مراکز به زمین زده شد.

وی تامین اعتبار ۹ میلیارد تومانی برای ساخت این دو مرکز را از محل اوراق ۱۴۰۳ عنوان کرد و افزود: تاکنون ۴ میلیارد از این مبلغ تخصیص داده شده و با رایزنی‌های انجام گرفته در آینده نزدیک مابقی این اعتبارات اخذ و به پیمانکاران پرداخت خواهد شد.

 مدیر کل پزشکی قانونی استان پیشرفت فیزیکی این دو پروژه را ۹۵ درصد عنوان کرد و بیان داشت: با تدابیر انجام شده هر دو مرکز در دهه فجر امسال تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین در جهت تسریع کار دو نیروی متخصص از مرکز استان به این شهرستان‌ها اعزام شده‌اند.

دکتر خانی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۱۳ مرکز پزشکی قانونی در سطح استان فعال هستند و به غیر از شهرستان ثلاث باباجانی همه شهرستانها مرکز پزشکی قانونی و سالن تشریح دارند و تنها شهرستان روانسر و گیلانغرب مجهز به سالن تشریح نمی‌باشند.

این مسئول همچنین گفت:‌‌ با رایزنی‌های انجام‌ گرفته ساخت، راه‌اندازی و تجهیز مرکز پزشکی قانونی شهرستان صحنه نیز سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دارد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۷۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان