//
کدخبر: ۳۱۷۸۶۵ //
مدیر کل پزشکی قانونی مطرح کرد:

افزایش متوفیان و مصدومین حوادث ترافیکی استان کرمانشاه در سه ماهه سال جاری

مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت:در سه ماهه سال جاری، 112 نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با سال گذشته که 94 نفر بوده این تعداد افزایش یافته است.

افزایش متوفیان و مصدومین حوادث ترافیکی استان کرمانشاه در سه ماهه سال جاری
به گزارش فرتاک نیوز،

دکترسلیم خانی اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ،112 نفر (27 زن ، 85 مرد )در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 94 نفر بوده (23 زن 71 مرد) افزایش داشته است.

 وی افزود: همچنین تعداد 2 هزار و 297 مصدوم حوادث ترافیکی‌به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که از‌این تعداد 657 نفر زن و 1640 نفر مرد بوده‌اند و نسبت به مدت مشابه سال قبل (1970نفر) افزایش داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ادامه بااشاره به افزایش فوت و کاهش مصدومان ناشی از حوادث کار در سه ماهه اول سال در استان کرمانشاه نیز گفت:11 نفر(یک زن و 10مرد) بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل( 5نفرهمگی مرد) افزایش داشته است.

این مقام مسئول همچنین آمار مصدومین ناشی از حوادث کار را 139 مورد شامل (چهار زن و 135 مرد) اعلام کرد و افزود: این تعدادنسبت به سه ماهه اول سال قبل که 142 مورد شامل (سه زن و 139 مرد) بوده، کاهش داشته است.

 خانی در ادامه از مسمومیت 6نفر طی سه ماهه سالجاری با گاز مونوکسید کربن خبر داد و گفت:

آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان کرمانشاه باتشخیص علت مرگ مسمومیت با گاز مونوکسید کربن (چهار زن و 2 مرد) بوده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل شامل 11 نفر(۲ زن و ۹مرد) کاهش داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی‌همچنین از غرق شدن 4 نفر در آبهای استان خبر داد‌‌‌و افزود:هر4 فرد متوفی در رودخانه غرق شده‌اند و نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل‌‌که 7نفر بوده اند کاهش داشته است.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۸۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان