//
کدخبر: ۳۳۰۹۷۸ //
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه خبر داد؛

برداشت‌ چغندرقند از ۴۳۰۳ هکتار از اراضی شهرستان کرمانشاه تا پایان آبانماه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از برداشت‌ چغندرقند در 4303 هکتار از اراضی شهرستان کرمانشاه تا پایان آبانماه خبر داد.

 برداشت‌ چغندرقند از 4303 هکتار از اراضی شهرستان کرمانشاه تا پایان آبانماه
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهندس اسماعیل پرویزی‌فر گفت: با توجه به پیگیری های کارشناسان این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های تابعه در سال زراعی جاری 4303 هکتار از مزارع این شهرستان به کشت چغندرقند اختصاص یافت که برداشت چغندر قند از اواخر مهر ماه در این شهرستان آغاز شده و تا آخر آبان نیز ادامه دارد که به ترتیب دهستان‌های چقانرگس، کوزران، ماهیدشت و سراب نیلوفر بیشترین سطح زیر کشت را به خود  اختصاص داده اند.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: تاکنون بیش از 3823 هکتار چغندر قند این شهرستان برداشت شده و 480 هکتار باقیمانده هم تا پایان ماه جاری به پایان می‌رسد و به کارخانه های طرف قرارداد تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: به طور میانگین از هر هکتار 65 تن چغندر قند برداشت و برای افزایش سطح زیر کشت و راندمان آبیاری بسیاری از مزارع به صورت نوار تیپ آبیاری می‌شود.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: هر کیلو گرم چقندر قند با عیار ۱۵ به قیمت 11650 ریال از کشاورزان عزیز خریداری شده و به ازای هر تن ۲۰ کیلو گرم تفاله چغندر قند و ۲ کیلو گرم شکر به کشاورز داده می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۹۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان