//
کدخبر: ۳۲۵۲۰۸ //

هوانیروز کرمانشاه در تثبیت انقلاب همواره نقش بسزایی ایفا کرده است

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه گفت:هوانیروز در آغاز انقلاب، دوران دفاع مقدس ومردم یاری‌ها در تثبیت انقلاب همواره نقش بسزایی داشته است.

هوانیروز کرمانشاه در تثبیت انقلاب همواره نقش بسزایی ایفا کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ خلبان غلامرضا شایان فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه با تبریک هفته دفاع مقدس گفت:هوانیروز کرمانشاه در تثبیت انقلاب نو پا قبل از آغاز جنگ تحمیلی،در دوران دفاع مقدس و بعد از آن هم در مردم یاری ها در عرصه مختلف نقش خود را به خوبی ایفا نموده است.

 فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه  افزود: هوانیروز کرمانشاه با پشتیبانی تاکتیکی و بی‌نظیر از نیروهای مسلح در دفاع مقدس نقشی اساسی را ایفا نمود که از مهمترین این پشتیبانی ها می‌توان به عملیات بازی دراز ،عملیات آفندی عاشورا در منطقه سومار در همان اوایل جنگ و از همه مهمتر عملیات مرصاد اشاره کرد که این عملیات را تمام دشمنان از یاد نخواهند برد.

 وی تصریح کرد:هوانیروز کرمانشاه در دوران دفاع مقدس نزدیک به ۸۳ شهید را تقدیم این خاک مقدس نمود که در میان آنها کسانی مثل شهید کشوری و شهید شیرودی نامی درخشان دارند.

سرهنگ شایان یادآور شد:این پایگاه بعد از جنگ در حوادث طبیعی مثل زلزله و سیل و حوادث جاده‌ای و انتقال بیماران با اورژانس هوایی نیز همواره در کنار مردم بوده و سه استان کرمانشاه، کردستان و همدان را تحت پوشش قرار داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان