//
کدخبر: ۳۲۱۹۴۶ //
در‍ هفته دولت انجام می‌گیرد؛

افتتاح و بهره برداری از ۵۲ میلیار ریال پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از افتتاح و بهره‌برداری از ۵۲ میلیار ریال پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای طی هفته دولت خبر داد.

افتتاح و بهره برداری از ۵۲ میلیار ریال پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ضمن تبریک ایام هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی ارزنده است در راستای تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فریبرز کرمی گفت: ایام هفته دولت را فرصتی ارزنده است در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: در هفته دولت ۵۲ میلیارد ریال پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افتتاح و بهره برداری می رسد.

وی گفت: در حوزه نگهداری راه های روستای روکش آسفالت راه روستایی چنگی شهرستان کرمانشاه به طول ۳ کیلومتر با بودجه ای ۲۵ میلیاردی اجرا شده و بهره برداری از آن آعاز شده است.

کرمی افزود: روکش آسفالت محور اسلام آباد غرب - سرمست به طول ۲ کیلومتر و با بودجه ای ۱۰ میلیاردی ریال اجرا شده است.

وی گفت:روکش آسفالت محور پاوه - نوسود در شهرستان پاوه بطول ۱/۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال با آغاز هفته دولت به بهربرداری می رسد.

کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه همچنین با اشاره به تلاش‌های این اداره کل برای بالابردن سطح ایمنی راه های تصریح کرد: استان کرمانشاه یکی از استان‌های موفق در عرصه روکش آسفالت محورهای مواصلاتی محسوب می‌شود و امیدوارم با تداوم بتوانیم سطح ایمنی کاربران جاده‌ای استان کرمانشاه را افزایش دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان