//
کدخبر: ۳۱۷۸۴۷ //
‍ از ابتدای امسال تاکنون صورت پذیرفت؛

اصلاح ۶ نقطه پر حادثه جاده ای در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: ایمن سازی محورهای مواصلاتی، میزان تصادفات جاده ای را کاهش می دهد و هم وطنان با امنیت می توانند در محورهای مواصلاتی به عبور و مرور بپردازند.

اصلاح ۶ نقطه پر حادثه جاده ای در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ایمن سازی محورهای مواصلاتی، میزان تصادفات جاده ای را کاهش می دهد و هم وطنان با امنیت می توانند در محورهای مواصلاتی به عبور و مرور بپردازند با هدف ایمن سازی محور های مواصلاتی استان کرمانشاه از ابتدای امسال ۶ مورد از نقاط پرحادثه در سطح استان مورد اصلاح قرار گرفت است.

وی همچنین از نگهداری، ترفیع، تعمیر و نوکوبی به طول ۳۵ کیلومتر تعمیر گاردریل ها و نصب سه کیلومتر نیوجرسی خبر داد.

 نصب بیش از ۲۰۰۰ انواع تابلو در محورهای استان

کرمی با بیان اینکه ۵۲۱ کیلومتر خط کشی سرد در محورهای مواصلاتی استان اجرا شده، گفت: بیش از ۲ هزار عدد تابلو اخطاری، انتظامی و علائم در سطح محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

وی همچنین به ایمن سازی و آشکارسازی ۲۲ دوربرگردان، ۹۴ مورد روشنایی روشنایی راه و مونتاژ و نصب ۲۷۰ تابلو اطلاعاتی اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ساماندهی دو پلیس راه استان خبر داد.

کرمی درباره پروژه های در دست اقدام اداره ایمنی و حریم راهها نیز خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل نصب مسیرنما کامپوزیت بزرگراهی، عملیات آشکارسازی و اصلاح نقاط پرحادثه استان و اجرای خط کشی با رنگ سرد ترافیکی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۸۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان