//
کدخبر: ۲۹۷۶۲۵ //
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

تحقق شعار «جهش تولید» در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه/ پیشرفت ۱۰۰ درصدی توسعه راه های روستایی

تحقق شعار «جهش تولید» در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه/ پیشرفت ۱۰۰ درصدی توسعه راه های روستایی

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برنامه های تحقق شعار «جهش تولید» را تشریح کردو گفت: سال جاری طبق منویات مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده است که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه  سعی و تلاش مضاعف خود را با وجود مشکلات و بحران های موجود برای تحقق این مهم را بکار گرفته است.

مهندس فریبرز کرمی گفت: برنامه راهبردی توسط این اداره کل در سال جهش تولید برنامه ریزی شده است که از مهم ترین آنها می توان به اصلاح و ایمن سازی ۱۰ نقطه پرتصادف و ۸ نقطه دیگر با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی در راه های شریانی نام برد.

وی افزود: درخصوص نوسازی و بازسازی ماشین آلات و تجهیزات راهداری از خرید یک دستگاه ماشین آلات راهداری، تعمیرات و اورهال ۸ دستگاه دیگر خبر داد.

کرمی بیان کرد: در زمینه مطالعه و اجرای تعمیرات اساسی و نگهداری پل های بزرگ و ابنیه فنی ۲ دستگاه پل با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد ساخته و به بهره برداری رسیده است.

کرمی گفت: برای نگهداری راه های شریانی در قالب روکش آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵.۶ کیلومتر انجام شده است که پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصدی دارد.

کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طرح توسعه راه های روستایی ۲۰.۲ کیلومتر انجام شده است که این طرح نیز پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه به ایمن‌سازی و نگهداری و بهسازی نوع الف، ب و ج راه‌های شریانی کشور اشاره کرد و بیان داشت: نگهداری و بهسازی راه‌های موجود در دو بخش راه‌های شریانی، راه‌های فرعی و روستایی در این اداره دسته‌بندی می‌شود، که در حوزه بهسازی راه‌های شریانی در مجموع  ۷۸ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۶۵درصدی در دستور کار قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان