//
کدخبر: ۲۹۶۰۴۰ //
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

کاهش ۳۰ الی ۵۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش ۳۰ الی ۵۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه پس از اعمال محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

کاهش ۳۰ الی ۵۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مهندس فریبرز کرمی با اشاره به محور بیستون به کرمانشاه، بیان کرد: با تحلیل داده‌های آماری سامانه‌های ترددشمار و با شروع طرح محدودیت‌های کرونایی، از اوایل آذرماه امسال بلافاصله کاهش حدوداً ۳۰ درصدی در این محور مشاهده شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با بیان اینکه روند کاهشی تردد در محور مواصلاتی بیستون به کرمانشاه تا اواسط آذرماه ادامه داشته است، افزود: از آن پس تاکنون با تغییر رفتار ترافیکی از تردد خودروهای شخصی (عمدتاً غیر مجاز به تردد در محدودیت‌ها) به تردد خودروهای ناوگان عمومی (عمدتاً مجاز به تردد در محدودیت‌های کرونایی) شاهد روند افزایشی میزان تردد هستیم.

۳۰ درصد تردد در محور مواصلاتی قزانچی به کرمانشاه کاهش یافته است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تحلیل داده‌های آماری سامانه ترددشمار، از اوایل آذرماه تاکنون در محور قزانچی به کرمانشاه نشان می‌دهدکه با شروع طرح محدودیت‌های کرونایی از اوایل آذر ماه بلافاصله با کاهش حدوداً ۴۰ درصدی میزان تردد در این محور مواجه بودیم.

بیش از ۵۰ درصد تردد در محور ماهیدشت به کرمانشاه کاهش یافته است

کرمی با اشاره به محور ماهیدشت به کرمانشاه، گفت: با تحلیل داده‌های آماری سامانه‌های ترددشمار، با شروع طرح محدودیت‌های کرونایی از اوایل آذرماه بلافاصله با کاهش بیش از ۵۰ درصدی میزان تردد در این محور مواجه شدیم.

وی ادامه داد: این روند تا اواسط آذر ماه ادامه داشته و از آن پس تاکنون با تغییر رفتار ترافیکی از تردد خودروهای شخصی به تردد خودروهای ناوگان عمومی شاهد روند افزایشی میزان تردد هستیم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان