//
کدخبر: ۳۱۲۱۱۵ //
امام جمعه کرمانشاه:

بزرگداشت دهه کرامت از شعائر دین است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه بزرگداشت دهه کرامت را از شعائر دین و اسلام دانست و گفت: همه باید در این مراسم مشارکت داشته باشیم.

بزرگداشت دهه کرامت از شعائر دین است

جلسه شورای سیاست گذاری برنامه های دهه کرامت و جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید پیش از ظهر امروز ( ۸ خرداد ماه) با حضور مسئولین ارشد استان در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ در ابتدای این جلسه آیت الله مصطفی علما اظهار کرد:دین را شعائرش زنده نگه می دارد و یکی از این شعائر بزرگداشت و جشن دهه کرامت و حضور خدام رضوی در کرمانشاه است.

وی افزود: امام رضا (ع) مورد احترام شیعه و سنی است وفعالیت و بزرگداشت این ایام در مناطق سنی نشین به خصوص اورامانات حائز اهمیت است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه نفع این برنامه‌ها برای دین و اسلام است و ما هم تا جایی که می‌توانیم باید برای اجرای آنها تلاش کنیم، گفت: کرونا مشکلاتی را به وجود آورده است اما برای اجرای برنامه‌های دهه کرامت جا دارد با برنامه‌ریزی،ابتکار و کارهای نو از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

در ادامه این جلسه مسئولین ارشد استانی هریک دیدگاه‌ها، پیشنهادات و ظرفیتهای خود در خصوص کمک به بزرگداشت هرچه بهتر این دهه مطرح کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه نیز ضمن معرفی اعضای شورای هماهنگی کانونهای خدمت رضوی، برنامه های پیش بینی شده را در ۶ سرفصل شامل؛ برپایی جشن میلاد حضرت معصومه(س)، اهدای ۴۲ سری جهیزیه، تجلیل از مفاخر و برگزیدگان استان، مسابقات مجازی، برنامه های تلویزیونی واطعام رضوی اعلام کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان