//
کدخبر: ۲۹۰۶۵۷ //
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

باید با ساختار شکنان فرهنگی برخود قاطع شود

دکتر امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: این فیلم در محل تکیه ساخته نشده و فقط از تصاویر تکیه معاون‌الملک بر روی اصل فیلم مونتاژ شده و ساخت آن مربوط به سال ۱۳۹۶ می‌باشد.

باید با ساختار شکنان فرهنگی برخود قاطع شود
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر امید قادری، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استا کرمانشاه با آیت‌الله علماء نماینده ولی‌فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کرد.

 نماینده ولی‌فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه در این دیدار بر ضرورت برخورد قاطع با ساختار شکنان و هنجار گریزان تأکید کرد و گفت: باید با ساختار شکنان فرهنگی برخود قاطع شود و فعالیت آن‌ها متوقف شود.

وی افزود: مکان مقدسی همچون تکیه معاون‌الملک که از دیر باز مرکز نوحه‌خوانی، سینه‌زنی و روضه حضرت سیدالشهدا(ع) بوده است نباید مورد سوء استفاده افرادی معلوم‌الحال قرار گیرد و حرمت آن مکان شکسته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: از تمامی مسولان استان کرمانشاه، اعم از داستانی، نیروی انتظامی و سازمان گردشگری می‌خواهم، قویاً دراولین فرصت به این موضوع رسیدگی و به شدت جلو این کارهای ضد فرهنگی را بگیرند.

دکتر امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه در این دیدار با ارئه گزارشی از موضوع ساخت نماهنگ تبلیغاتی گفت: این فیلم در محل تکیه ساخته نشده و فقط از تصاویر تکیه معاون‌الملک بر روی اصل فیلم مونتاژ شده و ساخت آن مربوط به سال ۱۳۹۶ می‌باشد.

قادری افزود: به عنوان یک فرزند شهید تاکید دارم و وظیفه خود می‌دانم نسبت به احترام مکان مقدس تکیه معاون‌الملک حراست بیشتری معمول داشته و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خود را مؤظف می‌داند نسبت به حفظ و حراست از مکان‌های فرهنگی اهتمام بیشتری را معمول داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان