//
کدخبر: ۲۹۰۶۵۴ //
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:

باید برخورد با هنجار شکنان امنیت و فرهنگ بشود

اخیراً گروهی با حضور در اماکن مقدس مذهبی و با ساخت کلیپ‌های هنجار شکنانه موجب هتک حرمت به این مکان‌های مقدس شده که همین موضوع احساسات مردم متدین، انقلابی و عاشق سیدالشهدا(ع) را جریحه‌دار کرده است.

 باید برخورد با هنجار شکنان امنیت و فرهنگ  بشود
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر ضرورت حفظ امنیت جانی و فرهنگی مردم به عنوان یکی از مطالبات جامعه تأکید کرد و افزود: هنجار شکنانی که در محل تکیه معاون‌الملک که سالیان متمادی محل ذکر و روضه حضرت امام حسین(ع) بوده است با کلیپی موهن موجب هتک حرمت به ساحت این مکان مقدس شده‌اند باید بدانند دستگاه قضا، با همه توان پای کار بوده و اجازه نمی‌دهند امنیت مردم چه در بَعد جانی و چه در بَعد فرهنگی خدشه‌دار شود.

IM3

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: اخیراً گروهی با حضور در اماکن مقدس مذهبی و با ساخت کلیپ‌های هنجار شکنانه موجب هتک حرمت به این مکان‌های مقدس شده که همین موضوع احساسات مردم متدین، انقلابی و عاشق سیدالشهدا(ع) را جریحه‌دار کرده است.

در این دیدار شهرام کرمی دادستان کرمانشاه، ضمن ارائه گزارشی از فرآیند برخود با هنجار شکنان اماکن مقدس و همچنین ارازل و اوباشی که اخیراً برای یکی از بانوان کرمانشاهی ایجاد مزاحمت نموده و به اموال وی دستبرد زدند، گفت: هنجار شکنان و ارازل و اوباش بدانند هیچگاه از نگاه قانون دور نبوده و همواره برای این افراد مجازات سنگین در نظر گرفته می‌شود.

شایان ذکر است در پی وقایع اخیر، صبح امروز دادستان کرمانشاه و مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جهت ارائه توضیحات به دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دعوت شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان