//
کدخبر: ۲۱۶۹۷۹ //
امام جمعه کرمانشاه:

نیروی انتظامی سهم مهمی در اقتدار کشور دارد/ناکامی دشمنان در تخریب وجهه پلیس

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی گفت: ناجا سهم مهم و بزرگی در اقتدار و هیمنه جمهوری اسلامی در مجامع جهانی دارد.


نیروی انتظامی سهم مهمی در اقتدار کشور دارد/ناکامی دشمنان در تخریب وجهه پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله "مصطفی علما" در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی استان که در حسینه محمدرسول الله (ص) برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی امروز یکی از قدرت های بزرگ منطقه و جهان است.

photo_2019-09-30_20-13-10

وی افزود: ایران اسلامی به برکت انقلاب به یکی از قدرت های بزرگ دنیا تبدیل شده و همه دشمنان و بدخواهانش نیز به این اقتدار ایمان آورده و بارها نیز به آن اذعان کرده اند.

آیت الله علما با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه جمهوری اسلامی ام القراست، تاکید کرد: بدون شک نیروی انتظامی در این اقتدار و صلابت نقش بسیار مهمی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: تلاش های مجاهدانه و خستگی ناپذیر پلیس در عرصه های مختلف، از آنان چهره ای محبوب ساخته و همه مردم ماموران انتظامی را از خود و حافظ جان و مال و امنیت خود می دانند.

وی گفت: این موفقیت پلیس به کام دشمنان خوش نمی آید، از این رو همیشه تلاش هایی را نیز برای تخریب چهره و وجهه پلیس در دستور کار قرار داده اند که البته همواره نیز با ناکامی روبرو شده اند.

آیت الله علما تصریح کرد: مردمی بودن پلیس و تلاش های بی وقفه ماموران برای ارتقاء امنیت جامعه باعث افزایش محبوبیت نیروی انتظامی در میان جامعه شده است.

امام جمعه کرمانشاه در عین حال خدمات صادقانه پلیس و در خدمت مردم بودن را دارای اجر و ثوابی بسیار بالا دانست و گفت: این مجاهدت ها از دیدگاه پروردگار متعال مخفی نمیانده و حتما اجر و پاداش آن را دریافت می کنند.

وی همچنین، اخلاق مداری و داشتن منش و اخلاق اسلامی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: کارکنان پلیس به این سجایا مزین هستند هرچند همه باید تلاش کنیم تا این خصوصیت را در خود تقویت و بیش از گذشته برای رضایت خلق خدا قدم برداریم.

آیت الله علما در پایان با ابراز رضایت از تلاش ها و اقدامات انتظامی استان کرمانشاه، از تلاش های شبانه روزی فرمانده، مدیران و همه کارکنان پلیس استان قدردانی کرد.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام "سیدابراهیم حسینی" رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان نیز مباحثی را مطرح و از تلاش پلیس برای رسیدن به تراز انقلاب اسلامی مدنظر رهبر معظم انقلاب سخن گفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان