//
کدخبر: ۳۰۱۸۲۹ //

پویش همدلی، جلوه‌های زیبای مهربانی و فداکاری بود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه گفت: در پویش مواسات، با همدلی و همراهی نهاد‌های انقلابی و مردم صحنه‌های زیبایی از فداکاری و مهربانی به نمایش درآمد.

پویش همدلی، جلوه‌های زیبای مهربانی و فداکاری بود

 آیت الله علما در خطبه‌های نماز جمعه ی امروز ، نشر مفاهیم اسلامی و عملی کردن آن  را در حل بسیاری از  مشکلات امروز جامعه مهم بر شمرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  در ادامه  به سفارش مقام معظم رهبری برای توجه بیشتر به معیشت اقشار مختلف مردم  اشاره کرد و گفت: تکیه بر توان داخلی همواره مورد تاکید معظم له بوده است.

آیت الله علما گفت: در پویش مواسات، با همدلی و همراهی نهاد‌های انقلابی و مردم صحنه‌های زیبایی از فداکاری و مهربانی به نمایش درآمد.

امام جمعه‌ی کرمانشاه ، ۱۵  اسفند روز درختکاری را فرصت خوبی برای توجه به طبیعت و گسترش فضای سبز دانست و افزود: توجه به این موضوع نشاط و سلامتی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه‌ی کرمانشاه در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در آخرین ماه سال،  ضمن  گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تشکیل کانون‌های فرهنگی مساجد ، نقش این کانون‌ها را در تشویق مردم و جوانان برای بهره مندی از ظرفیت بی نظیر مساجد مهم دانست.

به گزارش فرتاک نیوز، آیت الله علما خاطرنشان کرد: وجود این کانون‌ها می‌تواند فضای مناسبی برای تربیت دینی، آموزش‌های علمی و فعالیت‌های فرهنگی جوانان فراهم کند.

حجت الاسلام عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه‌ی امروز هم با اشاره به ۲۲ اسفند و گرامیداشت روز شهید گفت: حدود ۴ هزار اثر ماندگار حوزه‌ی ایثار و شهادت در فضای مجازی و سامانه‌ی نوید شاهد  منتشر شده است.

وی گفت: بیش از ۳۲ هزار کرمانشاهی از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برخوردارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۸۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان