//
کدخبر: ۲۴۶۹۴۸ //

تقدیر امام جمعه اراک از دست‌اندرکاران مبارزه با کرونا

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز جمعه با صدور پیامی از تمامی دست‌اندرکاران مبارزه جدی با ویروس کرونا و کادر پزشکی و پرستاری قدردانی کرد.

تقدیر امام جمعه اراک از دست‌اندرکاران مبارزه با کرونا
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز جمعه با صدور پیامی از تمامی دست‌اندرکاران مبارزه جدی با ویروس کرونا و کادر پزشکی و پرستاری قدردانی  و اعلام کرد: نماز عبادی سیاسی جمعه؛ این هفته در اراک و چند شهر دیگر استان برگزار نشد.

وی در این پیام، ضمن تبریک ماه رجب‌الخیر و آرزوی توفیق برای مردم شریف استان مرکزی افزوده است: نظر به ضرورت توجه همه جانبه به حفظ بهداشت و سلامت عمومی و مراقبت و پیشگیری و پرهیز از هر نوع آلودگی(حسب توصیه دانشگاه علوم پزشکی استان) نماز جمعه این هفته، در مرکز استان و برخی شهرستان‌های تابعه برگزار نخواهد شد.
 وی در این پیام ادامه داده است: امید است با انجام مراقبت‌های لازم پزشکی، دعا و توسل به درگاه حضرت احدیت و استغاثه به حضرت بقیه‌الله ارواحنا فدا، هر چه سریعتر شاهد سلامت و عبور از این ابتلای نگران کننده و بیماری منحوس باشیم.

امام جمعه اراک در این پبام تاکید کرده است: به طور مجدد همه عزیزان را به مراقبت‌های لازم پزشکی و پرهیز از حضور در اماکن عمومی و رعایت توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توصیه می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۹۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان