//
کدخبر: ۱۷۹۶۰۱ //

امام جمعه شیراز: دشمنی ترامپ برای سپاه افتخار است

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: اینکه ترامپ با سپاه دشمن است این دشمنی برای سپاه یک افتخار است.

امام جمعه شیراز: دشمنی ترامپ برای سپاه افتخار است
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت الله لطف الله دژکام که امروز با لباس سپاه پاسداران در پشت تریبون نماز جمعه شیراز حاضر شده بود در خطبه های نماز جمعه ، اقدام رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه را یک اشتباه بزرگ دانست و افزود: بر خلاف آنچه که دشمنان تصور می کردند اقدام آنها علیه سپاه باعث شد که مردم محکم تر پشت سپاه و در مقابل دشمنان بایستند. 
وی ادامه داد: دشمنان بدانند که بنا نیست کسی در مقابل تهدیدها و فشارهای آنها عقب بنشیند و ترس به خود راه دهد، ترامپ و همدستان او خواهند دید که این ملت هرچه بیشتر تحت فشار قرار گیرد با صدای بلندتر و رساتری بر سر مستکبران فریاد خواهد زد. 
امام جمعه شیراز اظهار داشت: همه نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان عزیر و سربلند هستند و ما به آنها احترام می گذاریم و عشق می ورزیم. 
آیت الله دژکام، با اشاره به نقش سپاه در سه عرصه جهاد اکبر، جهاد کبیر و جهاد اصغر تصریح کرد: حرکت سپاه و بسیج از زمانی که در کشور تشکیل شدند و فعالیت خود را آغاز کردند ایثارگرانه بود. 
وی افزود: امروز در همه عرصه هایی که نظام سیاسی و ملت نیاز به کمک دارند، سپاه محکم حاضر است که از جمله می توان به بحث کمک و حمایت از سیل زدگان اشاره کرد که در کنار دیگر مجموعه ها به عنوان قوی ترین جریانی بود که وارد عرصه شد. 
نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: مدیریت ارشد استان فارس به من گفت که اگر نیاز باشد ما هم لباس سپاه را به تن خواهیم کرد و این یعنی همه مردم و مسئولان یکپارچه و یکصدا فریاد حمایت از اسلام، مظلومان و مبارزه با ظلم سر می دهند و اگر کسی مرد این میدان نیست برود. 
آیت الله دژکام، با اشاره به فعالیت های سپاه در عرصه خودکفایی هم گفت: هرکجا که نیاز به میدان آمدن یک عزم جهادی احساس شود این نیروهای سپاه و پاسداران هستند که اعلام آمادگی می کنند. 
وی افزود: موفقیت های سپاه در دوران دفاع مقدس و پیروزی های آن در عملیات های متعدد نیز باعث شده که ترس از سپاه در دل دشمن بیافتد. 
امام جمعه شیراز گفت: ترامپ به خاطر صهیونیست ها و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و انتخاباتی که در پی داشت اقدام به تحریم سپاه کرد اما آمریکا، اسرائیل و فرماندهان ارتش آمریکا بدانند که این لکه ننگی به نام اسرائیل که آمریکا در جهان درست کرده تا 25 سال دیگر از صحنه روزگار محو خواهد شد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان