//
کدخبر: ۳۰۹۵۲۶ //
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد :

بدهی ۳۵۰ میلیارد تومانی مشترکین به شرکت گاز / افزایش سرقت رگلاتورهای گاز در کرمانشاه

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: بدهی ۳۵۰ میلیارد تومانی مشترکین و افزایش سرقت رگلاتورها در سطح شهر کرمانشاه باعث کندی روند طرح های اجرایی در استان می شود.

بدهی ۳۵۰ میلیارد تومانی مشترکین به شرکت گاز / افزایش سرقت رگلاتورهای گاز در کرمانشاه

سیروس شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگویی با خبرنگار فرتاک نیوز با اشاره به بدهی مشترکین شرکت گاز استان اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه در زمینه کرونا و گاها عدم مراجعه حضوری همکاران در زمینه قرائت کنتور، همچنین عدم سختگیری  شرکت گاز مبنی بر اخذ مطالبات از مشترکین میزان مطالبات این شرکت افزایش یافته و در حال حاضر بدهی مشترکین به شرکت گاز استان ۳۵۰ میلیارد تومان است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ شهبازی سرقت رگلاتور های گاز را یکی از مشکلات این شرکت دانست و گفت: در سال ۹۸ ، ۲۰ رگلاتور گاز طبیعی در استان سرقت شد که این تعداد در سال ۹۹ به ۲۵۰ عدد رسیده است، هرچند در کوتاهترین زمان ممکن توسط شرکت گاز جایگزین شده ولی بار مضاعفی بر دوش کارکنان واحد خرید، تجهیز و امداد رسانی خواهد داشت و مسئولیتشان چند برابر خواهد شد که این امر می تواند زمینه ساز نارضایتی مردم از اقدامات و عملکرد شرکت گاز را نیز در پی داشته باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه از مشترکین درخواست کرد در راستای همکاری با شرکت گاز حتی المقدور شرایطی را برای محافظت از تجهیزات این شرکت فراهم نمایند تا هم از سرقت های اینچنینی جلوگیری شود هم انگیزه اینگونه سرقت ها در استان کاهش یابد.

شهبازی اظهار داشت: در حال حاضر گازرسانی به ۳۵۳ روستا و سه شهر نوسود، ریجاب و ازگله با اعتبار ۵۰۰میلیارد تومان در دست اجرا  است که در صورت دریافت مطالبات به موقع، پیش بینی میگردد تا پایان سال جاری علاوه بر سه شهر مذکور بیش از ۲۰۰ روستا نیز گازدار گردد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه همچنین گازرسانی به ۲۰۰ واحد صنعتی و جایگزینی ۸۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی به جای سوخت مایع را از دیگر طرح های در دست اجرا در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و بیان داشت: هر گونه کوتاهی در جذب اعتبار و جذب مطالبات باعث کندی روند پروژه های در دست اجرا خواهد بود.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۵۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان