//
کدخبر: ۲۸۰۹۶۱ //

رونمایی از خودروی مدیریت بحران در شرکت گاز استان کرمانشاه

خودرو مدیریت بحران شرکت گاز تمامی تجهیزات مورد نیاز بحران را در خود دارد و با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال برای حضور در بحران ها خریداری شده است.

رونمایی از خودروی مدیریت بحران در شرکت گاز استان کرمانشاه

 با حضور مهندس سالاری معاونت عمرانی استانداری و مهندس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه امروز هشتم مهرماه ۹۹ از خودرو مدیریت بحران شرکت گاز استان رونمایی شد.

مهندس مهرداد سالاری معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: شرکت گاز استان کرمانشاه در بحران های مختلف  نقش بسزایی داشته است آنچنان که در بحران زلزله یکی از نگرانی‌های اصلی ما در بحث گاز و برق بود که شرکت گاز در کمترین زمان ممکن توانست خدمات رسانی شایسته ای انجام دهد.

به گزارش فرتاک نیوز، سالاری افزود: خرید وتجهیز خودرو مدیریت بحران بسیار ارزشمند است و می‌تواند الگویی برای استان های دیگر درکشور باشد .

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد:  در استان کرمانشاه بحران های بسیاری را تجربه کرده ایم و این خودرو می‌تواند باعث ایمنی و امداد رسانی بهتر در شرایط بحرانی به شهروندان شود.

ایشان بیان داشت: شرکت گاز استان کرمانشاه یکی از شرکت هایی است که در بحث خدمت رسانی شهری و روستایی بالاترین سطح خدمات را نسبت به استان های دیگر داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه این مراسم مهندس سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه هم با تبریک روز ملی آتش نشانی و ایمنی اظهار داشت:  ایمنی موضوع جدیدی در وزارت نفت نیست و روند آغاز به کار ما با شعار "اول ایمنی بعد کار"  تا به امروز ادامه دارد.

 شهبازی افزود: در بحران زلزله مجموعه شرکت گاز توانست در غالب ۱۷ استان معین کمتر از ۴۸ ساعت شرایط خوبی را در استان مهیا کند و در طی این مدت شهروندان از خدمات گاز بهره‌مند شدند.

 وی یکی از کمبودهای مهم در بحران ها را خودرو مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: با وجود شرایط اقتصادی حاکم بر منطقه این خودرو خریداری،طراحی و تجهیز شد و قیمت روز این خودرو هم اکنون ۲۲ میلیارد ریال است.

 شهبازی در پایان افزود: در شرکت گاز استان کرمانشاه سالیانه بیش از ۳۰۰۰ ساعت کار امدادی و خدمات رسانی انجام می‌شود و درصددیم دو کانکس امدادی را در شرق و غرب استان برای مواقع بحران آماده سازی کنیم که بتوانیم با شرایط بهتری خدمت رسانی نماییم.

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

600

602

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان