//
کدخبر: ۲۹۱۶۳۵ //
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد:

مصرف روزانه ۱۳ میلیون متر مکعب گاز در استان کرمانشاه/ افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز طی هشت ماهه سال ۹۹

مصرف روزانه ۱۳ میلیون متر مکعب گاز در استان کرمانشاه/ افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز طی هشت ماهه سال ۹۹

به گزارش فرتاک نیوز، مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه از مصرف روزانه ۱۳ میلیون متر مکعب گاز در ساعات اوج مصرف‌خبر داد.

افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در هشت ماهه سال ۹۹

سیروس شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگویی با خبرنگار فرتاک نیوز اظهار داشت: در هشت ماهه سال ۹۹ حدود ۳ میلیارد متر مکعب گاز در استان شامل ۵۰ درصد در بخش نیروگاهی، ۲۰ درصد در بخش cng و۳۰ درصد در بخش خانگی و سایر بخش ها مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ( ۲ میلیارد و ۸۰۰ متر مکعب) ۱۰ درصد افزایش مشاهده می شود.

روزانه در زمان اوج مصرف ۱۳ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف می شود

این مقام مسئول میانگین مصرف گاز در کشور را روزانه ۵۳۰ میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: در صورت عدم مصرف بهینه پیش بینی میشود این میزان به ۶۰۰ میلیون متر مکعب برسد و در کرمانشاه نیز روزانه در زمان اوج مصرف ۱۳ میلیون متر مکعب گاز مصرف می شود.

 افزایش ۱۱ هزار ۳۵۰ مشترک جدید به شبکه گاز استان

شهبازی در ادامه با اشاره به شبکه گذاری های انجام شده در استان نیز گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۶۰۰ کیلومتر شبکه گذاری در استان انجام شده و ۶۵۰۰ مورد علمک نیز نصب شده است و در این زمینه ۱۱ هزار و ۳۵۰ مشترک خانگی و صنعتی نیز به تعداد مشترکین افزوده شده است.

گازرسانی به ۷۳ روستا طی هشت ماهه سال ۹۹

مدیر عامل شرکت گاز استان همچنین تعداد روستاهای گاز دار شده طی هشت ماهه سال ۹۹ را  ۷۳ روستا عنوان کرد و افزود : ۲ هزارو ۵۰۹ واحد صنعتی گازدار در سطح استان وجود دارد که امسال به ۷۱ واحد گاز رسانی انجام گرفت و طبق برنامه ریزی های انجام شده قصد داریم تا پایان سال این تعداد را به ۲۰۰ واحد برسانیم.

بدهی ۲۰۰ میلیارد تومانی مشترکین به شرکت گاز

شهبازی میزان بدهی مشترکین به شرکت گاز استان طی هشت ماهه سال ۹۹ را نیز بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: به دلیل مشکلات ناشی از بیماری کرونا طلب شرکت گاز در بخش‌های مختلف از مشترکین اخذ نشده است.

 عملیات اجرای‌ گازرسانی به ۴۶۸ روستا و ۳شهر

 وی از جمله اقدامات در دست اجرای شرکت گاز را گازرسانی به ۴۶۸ روستا و شهرهای نوسود ، ریجاب و شبکه داخلی شهر ازگله، با اعتبار ۲۷۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود : در صورت اتمام کار ضریب نفوذ گازرسانی در روستاها به ۹۴ درصد و در کل استان به ۹۸ درصد خواهد رسید.

دسترسی ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۷۷ درصد جمعیت روستایی به گاز

 مدیر عامل شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹۹ درصد جمعیت شهری شامل ۲۹ شهر و ۷۷ درصد جمعیت روستایی شامل ۱۵۴۰ روستا گازدار هستند.

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۶۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان