//
کدخبر: ۲۸۴۸۰۷ //
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

خدمت رسانی به هم استانی های عزیز از وظایف و اولویت های شرکت گاز است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) از طریق خط ارتباطی 111 به تماسهای مستقیم مردم پاسخ داد.

خدمت رسانی به هم استانی های عزیز از وظایف و اولویت های شرکت گاز است

 سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه امروز سه شنبه  6 آبان ماه 99 از ساعت 10  الی 12 باحضور درمرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)از طریق خط ارتباطی 111  به تماس های مستقیم مردم پاسخ داد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ شهبازی عنوان کرد: در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و تحقق حقوق شهروندی و مسئولیت های اجتماعی شرکت و به منظور پاسخگویی شفاف به ذینفعان و رضایت مندی حداکثری و بررسی درخواست ها و حل مشکلات مردم عزیز وایجاد فرصت جهت همشهریان گرامی درزمینه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران دستگاه های اجرایی با حضور درسامانه ارتباط مردم و دولت (سامد ) ازطریق تلفن 111 بصورت مستقیم تماس های هم استانی ها را دریافت و هماهنگی و دستورات لازم جهت رسیدگی و پیگیری را ابلاغ شد.

وی درخاتمه عنوان کرد: خدمت رسانی به هم استانی های عزیز جزء وظایف و اولویت های این شرکت می باشد و باتوجه به بستر مناسب ایجاد شده درسامانه سامد جهت تسهیل در رسیدگی مشکلات و درخواست های مردم ، درطی ارتباط مستقیم با مردم درخواست هایی شامل گازرسانی به روستاها ، گازرسانی به واحد های صنعتی و ... دریافت گردید که انشاءالله ظرف مدت زمان مشخص پیگیری و نتیجه آن به متقاضی انعکاس خواهد گردید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان